Skravletråd juli 2016

Trenger ikke pleddet før de er kommet hjem, og det kan jo fortsatt ta noen dager også da :)

Sant nok, det er vel trolig at vi ikke treffer dem før etter at de har kommet hjem, så jeg får intensstrikke fra meldinga kommer. Men helst bør det være ferdig da, for det skal festes tråder, vaskes og tørkes også...

Fins ikke i feriemodus, men er i sommermodus da :D

Jeg har ikke sommermodus. Jeg får ikke det av 14 grader, regn og tåke.

Men jeg er i feriemodus. Jeg er i permisjonsmodus egentlig, men siden ungene også har fri og ingen skal leveres noe som helst sted er det feriemodus. Helt uten sommer

Sa akkurat til mannen følgende:
Kjære, nå har jeg ikke googlet det eller noe så jeg kan ikke være 100% sikker, men tror det er lov å legge seg før midnatt selv om man har ferie

Men jeg er i feriemodus. Jeg er i permisjonsmodus egentlig, men siden ungene også har fri og ingen skal leveres noe som helst sted er det feriemodus. Helt uten sommer
14 grader er ok om sommeren, men de andre vær-fenomenene du nevner kan jeg klare meg uten:)

Hvilke navn liker dere da? :)
Hva heter storebror (om du vil dele) ?
Storebror sitt navn er ganske uvanlig, redd for å bli gjenkjent :)
Vi liker litt av hvert. Så er ikke så enkelt. Navn som også gjør seg i utlandet har vi sans for, samtidig som solide norske gamle navn. :)

Sommermodus er bra. Men her jeg bor har det vært lite sommervær å skryte av. Varmt hos dere da?
Går opp og ned men fortsatt i sommermodus ;)

Merker at det er sommer med antall turister ;) samtidig så skjer det en del her :D

Sa akkurat til mannen følgende:
Kjære, nå har jeg ikke googlet det eller noe så jeg kan ikke være 100% sikker, men tror det er lov å legge seg før midnatt selv om man har ferie
Nei, det ekke lov:P eller, om du er skikkelig trøtt. det er også noe som heter at man ikke skal sove bort sommernatta:)

Storebror sitt navn er ganske uvanlig, redd for å bli gjenkjent :)
Vi liker litt av hvert. Så er ikke så enkelt. Navn som også gjør seg i utlandet har vi sans for, samtidig som solide norske gamle navn. :)
Det skjønner jeg :)
Er jo så mye fint:) Har noen guttenavn jeg liker, men har aldri tatt et "dyptdykk". Har to jenter selv, så har ikke hatt behov for guttenavn enda;)

Sant nok, det er vel trolig at vi ikke treffer dem før etter at de har kommet hjem, så jeg får intensstrikke fra meldinga kommer. Men helst bør det være ferdig da, for det skal festes tråder, vaskes og tørkes også...
Men godt med et par ekstra dager ihvertfall ;) og du har vel ca 5 dager igjen med strikking, kan hende du strikker fortere på slutten også siden du da ser at det snart er slutt

Går opp og ned men fortsatt i sommermodus ;)

Merker at det er sommer med antall turister ;) samtidig så skjer det en del her :D
Så du bor ved en typisk turistplass ? Merker det godt på turister her også egentlig, eller alle turbussene:P

14 grader er ok om sommeren, men de andre vær-fenomenene du nevner kan jeg klare meg uten:)

14 grader og strålende sol kunne fungert, men da tipper det somregel opp i 16-17 om det ikke er pga tåke eller en kald trekk. Så ja, det er jo heleheten som er problemet. Men det er helhelten som er været i dag.

Men 14 grader er uansett ikke sommer for meg

Greit å være i feriemodus da ;)
Men håper dere får det varmere snart!

Men godt med et par ekstra dager ihvertfall ;) og du har vel ca 5 dager igjen med strikking, kan hende du strikker fortere på slutten også siden du da ser at det snart er slutt
Ja, siste dagen pleier det gå fortere, sånn to dager på en :)

Back
Topp