Godt det blir bedre etter fødsel!Kjipt at du plages sånn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det blir bedre etter fødsel!Kjipt at du plages sånn![]()
Så kjiptHar ryddet litt nåmini driver å våkner hele tiden
Ikke så ille det da!Jeg har 132 masker på pinnen, så det er 8643 masker igjen, som med min beregnede strikkehastighet utfa en pinne jeg tok tiden på tilsvarer 3 timer og 19 minutter effektiv strikking.
For en fantastisk gaveFikk forresten ordnet bursdagsgave til svigermor mens vi var på båten.
Jeg var på Tax-free og handlet.
Fant noen kremer jeg bruker en del billigere, det samme med deoen jeg bruker.
Så ble det litt vin og litt godter...
Når jeg kom til kassen og hadde betalt fikk jeg et gave kort.
Etterpå fant jeg ut at dersom man handlet over kr 2.000,- ville man få et gavekort på gratis sviptur senere.
Ble sittende å prate med mannen.
Er ikke sikker vi vil klare å få barnevakt 2 netter, har aldri hatt det før.
Men svigermor elsker slike turer, så vi kom frem til at mannen bruker dette gavekortet og inviterer henne med på en tur bare de to og betaler mat og lignende.
Virker som om hun tidvis savner å ha sønnen sin litt for seg selv
Greit han gjorde detMannen fikkSpurte pent om ikke han orkå dra etter jobb, og det gjorde han. Var ikke mye vi trengte så. Litt lettere fir han og som slipper å ha med begge barna
![]()
Godt det ikke er skravle krav denne mnd siden de fleste tydeligvis er i feriemodusDet er så stille her i kveld ?
Ikke så ille det da!og en uke på deg ca?
Hoho, takk :-D Tullete at det kan redde dagen. Haha.Gratulerer med ny fastlege![]()
Takk
Når har du ultralyd neste gang?![]()
Fikk forresten ordnet bursdagsgave til svigermor mens vi var på båten.
Etterpå fant jeg ut at dersom man handlet over kr 2.000,- ville man få et gavekort på gratis sviptur senere.
Men svigermor elsker slike turer, så vi kom frem til at mannen bruker dette gavekortet og inviterer henne med på en tur bare de to og betaler mat og lignende.
Høres ut som en fantastisk idé, vil tro hun kommer til å elske detFikk forresten ordnet bursdagsgave til svigermor mens vi var på båten.
Enig!Det hørtes ut som en kjempeflott gave daSkikkelig fra hjertet
![]()
Trenger ikke pleddet før de er kommet hjem, og det kan jo fortsatt ta noen dager også daAlt fra at jeg kan få melding om et sekund om at babyen er født til at det kan gå på overtid, det er det jo ingen som vet. Men termin tilsier at babyen trolig er født om ei uke. trolig før
Hehe. Jeg er ikke helt i feriemodus selv enda. Blir nok det om ei lita ukeGodt det ikke er skravle krav denne mnd siden de fleste tydeligvis er i feriemodus![]()
Fins ikke i feriemodus, men er i sommermodus daHehe. Jeg er ikke helt i feriemodus selv enda. Blir nok det om ei lita uke![]()
Yes, det gjør det.Så fantastisk å gifte seg der!blir det fest her hjemme også?
Hyggelige telefonsamtaler?Ja det er det
Jeg har vært opptatt med rydding og telefonsamtaler![]()
Det er deilig når barna blir større, at de sover lenger om de trenger det!![]()
Sommermodus er bra. Men her jeg bor har det vært lite sommervær å skryte av. Varmt hos dere da?Fins ikke i feriemodus, men er i sommermodus da![]()