Skravletråd juli 2016

Men da blir du ferdig i løpet av morgendagen da:)

Ikke på vilkår

Jeg strikker max en halvtime EFFEKTIV strikketid pr dag er jeg redd...

Jeg strikker utelukkende etter at alle ungen er i seng, og da har jeg altså ca 3 timer totalt. Som fordeles på strikking, spiseing, spilling, skravling +++

Mine to minste er også i seng tidlig, eller til vanlig tid:)
Men eldste drar det ut hver kveld...mot min vilje:p

Eldste er egentlig greiere enn mellomste her. Det hender han er lengst våken, om faren har fått dem i seng mens jeg ikke står opp på en stund, for hun ligger og venter=sovner, mens han ligger da og leser... Men altså, han er i senga si, og tar ikke skade av å legge seg senere, så sover han litt lenger

Du må sitte der og, ja? Her blir han fremdeles amma i søvn... Har klart å venne han av med det på dagtid, men han trenger det på kvelden. Men han våkner også alltid etter 30-40min.. Så er det av og på frem til sånn 23-00 tiden...han sover ekstremt urolig! Søren altså, har prøvd å få han til å bruke smokk i snart ett år, men han nekter :p
Kanskje de må lære han i barnehagen :p
Ja, må sitte der til hun sovner ja. Ja nei mi er jo glad i puppen ellers:D, har bare helt av seg selv slutta å sovne der. Så vi har slete litt med å få henne til å sove, for å si det sånn..
Ja mi pleier også å roe seg ved den tiden, men hun sover aldri lengre enn et par timer uansett. Det er ganske slitsomt ja. Og våkner kl 05.

Jeg har gitt opp smokken, og tenker at npr vi har klart oss til nå uten den, så er det oike greit å la være å venne henne til den også. Når dere har greid et helt år, så ville jeg ikke gjort det. Men det er nå meg da :P største min var helt lik han og, og ville ikke ha den

Ikke på vilkår

Jeg strikker max en halvtime EFFEKTIV strikketid pr dag er jeg redd...

Jeg strikker utelukkende etter at alle ungen er i seng, og da har jeg altså ca 3 timer totalt. Som fordeles på strikking, spiseing, spilling, skravling +++
Ja, det foregår kanskje litt andre ting også:)

Ja, jeg tror det blir bra. Blir en gutt til :D Vi prøver å finne navn, men det er jammen ikke lett :)
Hvilke navn liker dere da? :)
Hva heter storebror (om du vil dele) ?

Vært to dager i dyreparken, ellers stort sett hjemme:)
Åh så deilig :) det må være fantastisk å gå i en riktig dyrepark :) det var ikke så mye dyr der vi var ettersom de har både dyr, karuseller og badeland. Bor dere i nærheten av den?

Back
Topp