Skravletråd juli 2016

God kveld:D
Vært i badeland vi! Og i morgen venter tannlege...:(
Rotet kan du ta senere;)
Får besøk i morgen.. så må ta rotet i kveld så jeg kan støvsuge i morgen... men tar litt nå og litt da.

Jeg trenger en klem...... står i parkeringshuset på Aker brygge etter en superflott dag i Oslo med ungene... nøklene har jeg klart å låse inne i bilen og venter nå på Viking. Er såååå forbanna på meg selv at jeg nesten går ut av mitt gode skinn her..
Å nei, så ergelig!!:(
Klem sendes...

Joda, det ville de, men mannen skulle på trening så han tok første del (kveldsmat og mestparten av stellet) så overtok jeg mens han gjorde seg klar og gikk. Normalt sett tar han alt, og jeg bare går innom og sier god natt til oftest sovende unger, i dag var det å synge nattasanger og dessuten få yngst til å kle av seg og komme seg i seng.
Å sånn ja. Og i kveld skal du fortsette med strikkinga? Mye igjen nå?

For sikkert snart en halvtime siden.

Som er kastet bort på farmville på fb så nå må jeg komme igang med strikkingen. Strikke en pinne og telle masker jeg begynner med som en start
Kos deg med strikkingen:)
Jeg har fortsatt ett barn igjen å legge...

Å sånn ja. Og i kveld skal du fortsette med strikkinga? Mye igjen nå?

Jeg har 132 masker på pinnen, så det er 8643 masker igjen, som med min beregnede strikkehastighet utfa en pinne jeg tok tiden på tilsvarer 3 timer og 19 minutter effektiv strikking.

Såpass ja :D haha!
Må sitter jeg ved siden av senga hennes. Hun trenger at jeg sitter her. Men hun sliter sånn med å sovne.. sovner ikke på puppen på kvelden lengre. Er stuptrøtt men greier ikke helt finne søvnen. Så antar jeg hun skal sove 30-60 minutter før hun begynner å våkne igjen.

Du må sitte der og, ja? Her blir han fremdeles amma i søvn... Har klart å venne han av med det på dagtid, men han trenger det på kvelden. Men han våkner også alltid etter 30-40min.. Så er det av og på frem til sånn 23-00 tiden...han sover ekstremt urolig! Søren altså, har prøvd å få han til å bruke smokk i snart ett år, men han nekter :p
Kanskje de må lære han i barnehagen :p

Kos deg med strikkingen:)
Jeg har fortsatt ett barn igjen å legge...

Våre er ganske tidlig i seng for ferie å være når mannen skal på trening klokka 8, da skal de helst være i seng når han går i tilfelle jeg ikke står opp fra yngstes legging før en god stund etter at han har gått. At de ligger i sengene sine og venter på meg er greit da, sånn i tilfelle det går lenge så sovner de

Våre er ganske tidlig i seng for ferie å være når mannen skal på trening klokka 8, da skal de helst være i seng når han går i tilfelle jeg ikke står opp fra yngstes legging før en god stund etter at han har gått. At de ligger i sengene sine og venter på meg er greit da, sånn i tilfelle det går lenge så sovner de
Mine to minste er også i seng tidlig, eller til vanlig tid:)
Men eldste drar det ut hver kveld...mot min vilje:P

Jeg har 132 masker på pinnen, så det er 8643 masker igjen, som med min beregnede strikkehastighet utfa en pinne jeg tok tiden på tilsvarer 3 timer og 19 minutter effektiv strikking.
Men da blir du ferdig i løpet av morgendagen da:)

Back
Topp