Skravletråd juli 2016

Jeg har 132 masker på pinnen, så det er 8643 masker igjen, som med min beregnede strikkehastighet utfa en pinne jeg tok tiden på tilsvarer 3 timer og 19 minutter effektiv strikking.
Ikke så ille det da! :) og en uke på deg ca?

Fikk forresten ordnet bursdagsgave til svigermor mens vi var på båten.
Jeg var på Tax-free og handlet.
Fant noen kremer jeg bruker en del billigere, det samme med deoen jeg bruker.
Så ble det litt vin og litt godter...
Når jeg kom til kassen og hadde betalt fikk jeg et gave kort.

Etterpå fant jeg ut at dersom man handlet over kr 2.000,- ville man få et gavekort på gratis sviptur senere.
Ble sittende å prate med mannen.
Er ikke sikker vi vil klare å få barnevakt 2 netter, har aldri hatt det før.
Men svigermor elsker slike turer, så vi kom frem til at mannen bruker dette gavekortet og inviterer henne med på en tur bare de to og betaler mat og lignende.
Virker som om hun tidvis savner å ha sønnen sin litt for seg selv
For en fantastisk gave:D
Da blir hun nok glad!

Ikke så ille det da! :) og en uke på deg ca?

Alt fra at jeg kan få melding om et sekund om at babyen er født til at det kan gå på overtid, det er det jo ingen som vet. Men termin tilsier at babyen trolig er født om ei uke. trolig før

Etterpå fant jeg ut at dersom man handlet over kr 2.000,- ville man få et gavekort på gratis sviptur senere.
Men svigermor elsker slike turer, så vi kom frem til at mannen bruker dette gavekortet og inviterer henne med på en tur bare de to og betaler mat og lignende.

Det hørtes ut som en kjempeflott gave da :) Skikkelig fra hjertet :)

Høres ut som en fantastisk idé, vil tro hun kommer til å elske det :)

Alt fra at jeg kan få melding om et sekund om at babyen er født til at det kan gå på overtid, det er det jo ingen som vet. Men termin tilsier at babyen trolig er født om ei uke. trolig før
Trenger ikke pleddet før de er kommet hjem, og det kan jo fortsatt ta noen dager også da :)

Det er deilig når barna blir større, at de sover lenger om de trenger det!:)

Det har mine gjort fra de var ganske små egentlig. Dog, ikke sånn over natta at de tilpasset seg som små, men det tok noen dager med rangling å snu dem når de var sånn 2-3 år, og egentlig synes jeg ikke noe om å snu dem sånn for bare en juleferie f.eks, men vi var jo bortreist på juleferie da de var små, og særlig de årene vi var hos svigers med to hus (skilt) og kjøring og sovne i bilen og alltid for sent i seng og bla og ha og blæ, så ble de nå snudd likevel. Alltid innledet med at vi kjørte jo hele dagen så de sov i bilen og var lys våken og opplagt når vi kom frem til besteforeldre de ikke hadde sett på lenge...

Nå er de eldre og justerer seg mer sånn fra dag til dag, finfint når de rangler, ikke like finfint når man har av praktiske årsaker jaget dem tidlig i seng (det går nemlig faktisk også an) og de responderer med å våkne tilsvarende tidlig neste morgen... sånn før klokka tilsier at det kan regnes som morgen. (grensen er for meg satt til seks)

Lillefrøet er jo ikke der på noen år enda, hun bare sover når hun sover og våkner når hun våkner og synes det er morgen helt uavhengig av klokka, og justerer det hele med dagsøvn. En dag våknet hun fem. Og hadde dagens første trilletur for dubb klokka åtte, før vi laget frokost for resten av familien....

Back
Topp