Skravletråd juli 2016

Hun behandler nok andre også, men har altså prioritet på å få inn gravide i løpet av ei uke etter at de tar kontakt. Helt fantastsik. Ikke bassengtrening da, det er det en annen fysio som har for graivde, men DER er det ventetid. Og da tok jeg heller en som kunne ta meg inn når jeg trengte det, enn å vente i noen mnd for å få gå i bassenget.
Det er jo den ideelle situasjonen når man faktisk trenger hjelp.

Venter på at mannen skal komme hjem fra jobb. Så er det middag for alle tre før vi drar å handler. Skapene er stortsett tomme for basisvarene, så må fylles opp. :)

Isen åpenbart spist opp, der på trampolina. Det HØRES. Seriøst så mye mer lyd av tre enn to?

ikke med ansvar for de tre der, eller rettere sagt, de to. Mellomste null stress. Eldste og mellomste, helt uproblematisk. Men eldste og kompis... og eldste og kompis og mellomste.... no way.

Men nå sendte jeg dem ut med hver sin is. Bonus for meg; stille inne, og er det veldig ille så hører jeg dem ute tvil. Og dessuten reiste jeg på meg og våkna litt.

Men erfaringsvis kommer de snart inn igjen, i alle fall guttene, så jeg sørget for å sette på tdf på tv'n så de ikke skal komme for å spille mario. Det er høylytt, MEGET høylytt, samt, at de på ingen som helst vis inkluderer mellomste da.
Det hjelper å reise seg litt:) er det is-vær hos dere i dag?

Er ikke sikker på om jeg skal le eller være streng.
De to yngste er ute på terrassen og sitter og koser seg mens jeg holder et halvt øye med dem.
Brått så ser jeg at mellomste har vært i skuffen på kjøkkenet og hentet en slik engangs sprøyte (uten spiss) som vi bruker til å gi barna medisiner med og sitter og gir lille U "medisin", også kjent som regnvann fra et plaskebasseng som egentlig var tømt...
De lekte doktor

Er ikke sikker på om jeg skal le eller være streng.
De to yngste er ute på terrassen og sitter og koser seg mens jeg holder et halvt øye med dem.
Brått så ser jeg at mellomste har vært i skuffen på kjøkkenet og hentet en slik engangs sprøyte (uten spiss) som vi bruker til å gi barna medisiner med og sitter og gir lille U "medisin", også kjent som regnvann fra et plaskebasseng som egentlig var tømt...
De lekte doktor
Huff, jeg måtte le litt da:p
Skjønner hva du mener da.

Back
Topp