Ikke like lett med den der ukesmenyen om sommeren heller syns jeg.Det er sant![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke like lett med den der ukesmenyen om sommeren heller syns jeg.Det er sant![]()
Her går det braHallo hvordan går det med alle i kveld![]()
Kraftig forkjølet.Hvordan syk er du:/? Nese skjønte jeg i alle fall.
Gratulerer! Nå må du hvile det du kan og kose deg med den lille<3Hun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Nei, det er ikke det. Jeg må prøve å få litt mer orden på det etter ferienIkke like lett med den der ukesmenyen om sommeren heller syns jeg.
Gratulerer så kjempe masse kjære deg <3 håper du og den lille har det braHun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Mens jeg holder stand som vanligNei, det er ikke det. Jeg må prøve å få litt mer orden på det etter ferien
Har sklidd ut for mye en stund nå:/
ja var det ikke ?Godt spørsmål
Jeg jobber joIngen mulighet til å sove på dagen når hun gjør det, eller få litt avlastning av familie eller venner?
Håper du hadde en fin dag på jobbGod Dagstraks på jobb her. Hva skal dere i Dag ?
Syktbarndag ???ja var det ikke ?
Jeg jobber jomen kjenner det mest på kveldene
Du får passa på en annen gang du kommer over billig stoff å kjøpe på deg littGodt stoff koster
Men hadde jeg hatt stoff og stil i nærheten hadde det blitt billigere. Og mer utvalg i butikkene enn på nett. Vurderer tur til østlandet vare for å kjøpe sy stoffhahaha
Huff daKraftig forkjølet.
Vatt i hodet, vondt i ørene, tett i nesen, vondt i brystet, hoster, ut og inn av feber, vondt i hele kroppen ++++
Oi! Det var lang ventetid!Neste gang jeg er gravid skal jeg troppe opp i alle resepsjoner der fysio er og stå der til de slipper meg inn![]()
Har tross alt enda ikke fått time og det er gått 1 år og 7 mndungen er forlengt ute av magehuset
De hoster litt, men i fin formHuff da
Masse god bedring.
Er ungene friske?
Takk for det!Ønsker alle en super dag![]()
OiJeg denne gangen også smerter i armer og bein at nå blir jeg gærn. Våkner hver halvtime på natta av det og får knapt sove generelt. Så må få det ordna. Nå venter jeg på å ta blodprøver så skal vi vente på svar på de. Inn igjen den 18 for videre utredning om blodprøvene er fine.
Han mistenkte restless legs med tanke på slik jeg beskrev smertene. Men mente jeg var altfor ung til å slå fast nå at det var det. Så derfor utreder vi for å sikre at det ikke er noe anna.
Du eller barnet?Veldig artigble til og med sliten!
![]()
Godt detDe hoster litt, men i fin form
Det har viTakk for det!Har du hatt en fin dag?
Så de skal ta all husvask i 40 dager?Ja, men nå slipper jeg husvask og slike ting etter fødsel![]()
Svigers og mannen fikk jo nesten sjokk sist når jeg ikke hadde hjelp eller fikk hjelp for det var vist kjempe viktig i minst 40 dager etter en fødsel så antar det vil hjelpe![]()