Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg denne gangen ogEr det du eller jentungen som skal til legen?
Hva strikker du påVært med vennerOg strikket masse
Du da snuppa?![]()
Takk det samme til deg og dineØnsker alle en super dag![]()
Jo takkTakk det samme til deg og dine![]()
Det hørtes ikke noe gøy utJeg denne gangen også smerter i armer og bein at nå blir jeg gærn. Våkner hver halvtime på natta av det og får knapt sove generelt. Så må få det ordna. Nå venter jeg på å ta blodprøver så skal vi vente på svar på de. Inn igjen den 18 for videre utredning om blodprøvene er fine.
Han mistenkte restless legs med tanke på slik jeg beskrev smertene. Men mente jeg var altfor ung til å slå fast nå at det var det. Så derfor utreder vi for å sikre at det ikke er noe anna.
Random quoteSlitsomt.
Jeg la yngste, mannen la mellomste, han sendte meg melding ti på åtte om at de var i seng og forventet at jeg stakk innom, jeg våknet tyve min senere og ruslet inn, mellomste sov, eldste fikk en klem og beskjed om å sove, og siden har jeg ikke hørt fra noen av dem. Mannen kom fra trening og gikk i dusjen nå , så fortsatt ro og fred i huset
Godt med fleksible barnDet har mine gjort fra de var ganske små egentlig. Dog, ikke sånn over natta at de tilpasset seg som små, men det tok noen dager med rangling å snu dem når de var sånn 2-3 år, og egentlig synes jeg ikke noe om å snu dem sånn for bare en juleferie f.eks, men vi var jo bortreist på juleferie da de var små, og særlig de årene vi var hos svigers med to hus (skilt) og kjøring og sovne i bilen og alltid for sent i seng og bla og ha og blæ, så ble de nå snudd likevel. Alltid innledet med at vi kjørte jo hele dagen så de sov i bilen og var lys våken og opplagt når vi kom frem til besteforeldre de ikke hadde sett på lenge...
Nå er de eldre og justerer seg mer sånn fra dag til dag, finfint når de rangler, ikke like finfint når man har av praktiske årsaker jaget dem tidlig i seng (det går nemlig faktisk også an) og de responderer med å våkne tilsvarende tidlig neste morgen... sånn før klokka tilsier at det kan regnes som morgen. (grensen er for meg satt til seks)
Lillefrøet er jo ikke der på noen år enda, hun bare sover når hun sover og våkner når hun våkner og synes det er morgen helt uavhengig av klokka, og justerer det hele med dagsøvn. En dag våknet hun fem. Og hadde dagens første trilletur for dubb klokka åtte, før vi laget frokost for resten av familien....
Ooh....det er nære!!Jeg kan gå dit på 30 minkjører bil på 3 min..
Haha, du har nok rettSa akkurat til mannen følgende:
Kjære, nå har jeg ikke googlet det eller noe så jeg kan ikke være 100% sikker, men tror det er lov å legge seg før midnatt selv om man har ferie
Håper det blir en bedre legetime idag!Ja. Da null hjelp å få. Så spent på imorgen
Nettopp, eller før man er høygravidEr jo greit å få time mens ungen faktisk er inni magen![]()
Ja, men nå slipper jeg husvask og slike ting etter fødselJa, det er bramen du hadde vel litt plager etter A var født også?
Det skjønner jeg godt at du gjorde.Nei egentlig ikkeså endte opp på krykker tidlig
Var ute med vogn og hund da, ja.Random quote
Ute å triller nå? Med vogn + hund. Kjørte forbi noen jeg syns lignet på deg
Dette er en fysio som er spesialisert på bekken og opptatt av gravide.Høres ut som en fysio som tenker rett iallefall! Jeg ringte alle som var i byen - de fleste tok meg ikke imot da de spesialiserte seg på idrettsskader, ikke gravide. Legen kunne ikke gjøre noe, jeg måtte ringe og fikse selv. Men lite nytter det når henvisningen min tilsa at jeg hadde stort behov for fysio behandling, men fullt overalt og ingen tok meg inn engang til vurdering... Bassengtrening var ei heller tilbud da
Greit med oss. Jenta er litt irritabel etter vaksine igår. Ellers braJo takk
Hvordan er det med dere?
Håper jeg får mer svar neste timeDet hørtes ikke noe gøy ut
Håper du finner svar på hva det er![]()
Fikk tatt blodprøver. Så får vi se hva de sier 18/7. Han mente det hørtes ut som restless legs men jeg er veldig ung for å skal ha hatt det så lenge. Så vi utreder videre først. Utelukker alt annetHåper det blir en bedre legetime idag!