Skravletråd juli 2016

Så du bor ved en typisk turistplass ? Merker det godt på turister her også egentlig, eller alle turbussene:P
Gjør vist det. Kommer fra Valdres og ikke fult så ille, mer koselig og irriterende når man skal ha parkeringsplass ;)
Også mange aktiviteter rundt om her for både turister og de her som ikke kommer seg noen steder :D

14 grader og strålende sol kunne fungert, men da tipper det somregel opp i 16-17 om det ikke er pga tåke eller en kald trekk. Så ja, det er jo heleheten som er problemet. Men det er helhelten som er været i dag.

Men 14 grader er uansett ikke sommer for meg
Skulle gjerne hatt jevn temperatur på 23 grader hele sommeren. Kun regn om natten. Det ville vært perfekt. Om man bare kunne bestemme sånt.

Hvordan gikk det på kontrollen ?
Det gikk superdupert :) mye skrik etter to stikk i låra men gikk over. :)
Hu var 10,15 kg tung og 78cm lang :) dagen ettrr hun ble 1 år. Motorisk sett og generelt ligger hun enda langt foran. De mente hun var mer som 15mnd++ i utviklingen enn et år. Så forklarer endel ting :p

Huff da:P
Men godt det gikk bra!
Mest overraska at jeg takla det så fint og :p trodde jeg kom til å bli panisk og få hjertebank. Men forholdt meg rolig og trøsta godt. Tenkte at hun blir bare mer oppjaga og skriker mer om jeg ble urolig igjenc

Godt du har time da :)
Har slitt med det i årevis men siste året er det gått fra å ha det kanskje 3-5 netter i uka til å ha det døgnet rundt. Og spesielt når jeg skal sove eller slappe av

God kveld damer :) hva har dere gjort i dag? Her går dagene i ett fra morgen til kveld. Mannen er en del på jobb også så har ikke så mye hjelp hjemme. Er veldig rotete for tiden. Finner ikke overskudd til å rydde
Idag har vi vært på ettårskontroll med LJ. Og så har jeg vært på jobb :),

Jeg trenger en klem...... står i parkeringshuset på Aker brygge etter en superflott dag i Oslo med ungene... nøklene har jeg klart å låse inne i bilen og venter nå på Viking. Er såååå forbanna på meg selv at jeg nesten går ut av mitt gode skinn her..
Jeg sender deg en veldig, veldig stor klem! Håper det ordna seg fort!

Back
Topp