Vet. Men når man ikke finner rom for det i hverdagen er det vanskelig ...Må ta vare PP deg selv også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet. Men når man ikke finner rom for det i hverdagen er det vanskelig ...Må ta vare PP deg selv også
Gratulerer så mye med lillesøsterHun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Ja, har hatt en fin dag. Hva med degHåper du har hatt en bra dag så langt![]()
Nok å ta seg til da ja. Hvordan er hentetsettet?Strikker på en hentedress til lillebrorGenser til mannen og vognteppe
Så blir mye arbeid fremover
Så skal vi på hytta og på telttur
Å så gøy med badelandvar det gøy?
Veldig godt spørsmål, ha dessverre ikke svaret men ønsker å vite detHvorfor skal alltid barn være syke når foreldrene er slitne ?
Nei, hehe.HahaArendal er ikke akkurat Amerika nei
Da skjønner jeg![]()
Takk. Hatt en fin dagHa en super dag du også![]()
Så braVar borte en time igår bare.. Idag var jeg vel borte nesten 3Har gått veldig fint.
Vi hadde tacokjøttboller ,potetbåter og en enkel salatMiddag i dag da folkens ?![]()
Jeg trengte jo virkelig dette oppå det hele...Veldig godt spørsmål, ha dessverre ikke svaret men ønsker å vite det
Godt spørsmålHvorfor skal alltid barn være syke når foreldrene er slitne ?
Fikk tips fra musemor, så da ble det ovnsbakt torsk med limeVi hadde tacokjøttboller ,potetbåter og en enkel salat
Hva endte dere på?
Huff er du syk:/?AUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
Sendte mannen av gårde for å kjøpe Klinex og Otrivin.
Han kom hjem med Otrivin med mentol, pytt-pytt tenkte jeg og tok den.
Nå gjør det så vondt inni nesen at jeg er redd den skal falle av
Åh. Var det godtFikk tips fra musemor, så da ble det ovnsbakt torsk med lime![]()
Ingen mulighet til å sove på dagen når hun gjør det, eller få litt avlastning av familie eller venner?Jeg trengte jo virkelig dette oppå det hele...
Ja, det var både godt og enkeltÅh. Var det godt?
Er detHuff er du syk:/?
Så flott.Ja, det var både godt og enkelt![]()
Hvordan syk er du:/? Nese skjønte jeg i alle fall.Er det![]()
Det er santSå flott.
Kjekt med noe nytt innimellom. Blir ofte mye det samme.