Skravletråd juli 2016

Da har vi kommet tilbake til hytten etter å ha gjort litt småærend:-). Beina et hovne, bekkenet vondt og småkynnere. Gleder meg til gubben kommer og kan hjelpe med mini selv om foreldrene mine er til god hjelp:-)

Fikk tatt blodprøver. Så får vi se hva de sier 18/7. Han mente det hørtes ut som restless legs men jeg er veldig ung for å skal ha hatt det så lenge. Så vi utreder videre først. Utelukker alt annet
Lillesøstera mi på 20 hadde magesår ifjor så ikke noe er umulig ;)
Greit å ihvertfall sjekke det opp

Syk!!!
Kan ikke huske sist jeg var så dårlig som jeg er nå.

Hoster og tett i nesen.
Innholdet i hodet er byttet ut med bomull.
Absolutt alle muskler verker så ille at jeg har problemer å gå i trappen.
:( mannen har vel fortsatt ferie så du får litt hjelp hjemme så du får slappet av?
God bedring

Lillesøstera mi på 20 hadde magesår ifjor så ikke noe er umulig ;)
Greit å ihvertfall sjekke det opp
Jo. Men han ville utrede for å utelukke at det kunne være noe annet evt noe verre :)

God gammel tradisjon som man godt kunne tatt litt mer vare på i samfunnet. Barselskvinner. Som kunne fått hvile litt mer og styre litt mindre.
Er nettopp det.
Med snuppa ble det jo nærmest forventet at jeg stilte opp med kake og kaffe til besøkende selvom vi var helt alene om absolutt alt.
Og med pumping, prøve å amme, gi det som kom først så gi mme også vaske og sterilisere utstyret til pumpa gjorde at tid hadde jeg ihvertfall ikke før jeg kastet pumpa og ga opp etter 5 uker.
Bare masse stress og mas samt alles forventninger!

Sitter i sofaen med strikketøy på dagtid, ikke veldig vanlig. Tdf på tv'n, tre unger som leker, men mellomste kommer og sier at det ikke er noe gøy, for guttene (det er eldste og en kompis) leker bare ninjago eller chima, sånne gutteting, sier hun. Nabojenta er på lekeland, så hun har ingen å leke med....

Men her sitter jeg og gjesper og nesten sovner. Jeg var virkelig for sent i seng i går, begynte å se noe på tv når jeg skulle lagt meg. Lillejenta sov for all del i strekk fra sånn litt etter ett til noe rundt seks, men det var da også alt jeg sov, for hun våknet altså da jeg gikk på badet så jeg ammet da jeg la meg og sov til hun våknet. Det ble bare ikke mange nok timer.
Håper du har våknet litt mer til :)
Du får legge deg tidligere selvom det ikke alltid er like lett ;)

Er ikke sikker på om jeg skal le eller være streng.
De to yngste er ute på terrassen og sitter og koser seg mens jeg holder et halvt øye med dem.
Brått så ser jeg at mellomste har vært i skuffen på kjøkkenet og hentet en slik engangs sprøyte (uten spiss) som vi bruker til å gi barna medisiner med og sitter og gir lille U "medisin", også kjent som regnvann fra et plaskebasseng som egentlig var tømt...
De lekte doktor
Tja, han er såpass stor at går vel helst bra og han får jo et bra immunforsvar ;)

:( mannen har vel fortsatt ferie så du får litt hjelp hjemme så du får slappet av?
God bedring
Han tok ungene i morges, løpt frem og tilbake med te, vært i butikken etter Klinex og Otrevin, kommet når jeg har ropt på han.
Han sovnet litt akkurat (påstår det var ved et uhell) når middagen skulle lages, men den var enkel i dag så det var helt greit.

Nå har jeg også fått feber :(

Back
Topp