Tenner :/ vært urolig i flere dager. Er de to fortennene oppe som er på tur :/Så kjiptnoe som plager mini?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenner :/ vært urolig i flere dager. Er de to fortennene oppe som er på tur :/Så kjiptnoe som plager mini?
Tok opp og la utover i formen slik at de tiner fortere.Det er nok lurt ja
Jeg må vente til minstemor våkner![]()
Skal du på jobb i dag også?Idag har vi vært på ettårskontroll med LJ. Og så har jeg vært på jobb,
Aner ikke... er så matlei :/Middag i dag da folkens ?![]()
Det hørtest veldig godt utLegger torskefileer i en ildfast form.
Har salt, pepper, limeskall, limesaft og litt kajennepepper oppå.
Setter i ovnen på 190 gradet i en 15 minutter.
Steker frosne grønnsaker i en panne med smør og passende krydder til de er møre og serverer til.
Er ganske enkelt, men orker ikke noe mer avansert i dag siden jeg er syk
Jeg skal prøve meg på tipset fra musemorAner ikke... er så matlei :/
Nei det var vel bare de treJeg rusla der ja.
"skummelt" med folk som vet hvem jeg er, som jeg ikke vet hvem er.
Men klart, ungene i avisa, yngste født hjemme i jula, ikke vanskelig å koble at det var mi. Men derfra til meg, for jeg var vel ikke i avisa..?
Da går det nok bra her ogsåTok opp og la utover i formen slik at de tiner fortere.
Er ikke så farlig om de ikke er helt tint.
Dersom de ikke er det så setter jeg dem bare inn på ca 120 grader, lar dem stå der til de er tinte.
Drypper litt ekstra olje over (slik at de ikke blir tørre), tar på krydder og lime og inn på 190 grader i 12 minutter
Flott dag til deg ogsåØnsker alle en super dag![]()
Helst før det jaNettopp, eller før man er høygravid![]()
Stemmer det, du får jo hushjelpJa, men nå slipper jeg husvask og slike ting etter fødsel![]()
Svigers og mannen fikk jo nesten sjokk sist når jeg ikke hadde hjelp eller fikk hjelp for det var vist kjempe viktig i minst 40 dager etter en fødsel så antar det vil hjelpe![]()
Stemmer det, du får jo hushjelp![]()
Skal se alle EM-sendingene og så er det jo tdfHva ser du?
Mye sport for tida![]()
Håper du har hatt en bra dag så langtØnsker alle en super dag![]()
VirkeligGod gammel tradisjon som man godt kunne tatt litt mer vare på i samfunnet. Barselskvinner. Som kunne fått hvile litt mer og styre litt mindre.
Huff da!Syk!!!
Kan ikke huske sist jeg var så dårlig som jeg er nå.
Hoster og tett i nesen.
Innholdet i hodet er byttet ut med bomull.
Absolutt alle muskler verker så ille at jeg har problemer å gå i trappen.
Hehe, er så vant til å prate med henne hele tidenHøres ut som min mor og bestemor. De snakker omtrent hver dag og ser hverandre like ofte. Jeg får bare ringt mamma.
Så deilig daDet er sport på TV jo. Da ble ryddedag til sofadag ispedd litt rydding