Det har jeg, her er vi stadig med på fotball eller slåball, eller deltar i gymtimene, og ungrne (da mener jeg fra 1-10) syns det er kjempegøy og maser for at vi skal være med.
Og bare for å ha det nevnt også, jeg sliter med at buksene enten gjør vondt for meg å ha på fordi de strammer (deler av dagen er jo kontorarbeid), og alt som ikke har strikk i livet er irriterende fordi de sklir ned når jeg går eller bøyer meg for å hjelpe elevene. Så det er både for komfort og evne til å utføre jobben uten å måtte passe på at jeg ikke viser ungene trusa eller sprekken, at jeg går med ulike varianter av joggebukser eller andre løse bukser i mykt stoff. Bruker også jeggings jane, eneste "buksene" ellers som ikke er vonde rundt livet, men bakdelen er jo at de sklir ned, og dermed føler jeg det ofte ser mer slaskete ut, da de blir side i rompa og skrittet. Men sånn er det, ikke alle har kropp til å gå i hva som helst eller har utvalget der man bor. Nå føler jeg heldigvis at livet her på bygda er mer avslappet, og folk hadde reagert mer om jeg kom for pen på jobb enn i de klærne som passer meg. Så jeg tror jeg har sagt det jeg trenger å si i denne debatten.
Men skjønner godt at mange tar debatten på alvor, det er ikke noe kult å høre at andre mener klærne man velger enten med omhu eller fordi man føler man ikke har noe valg, blir tolket av dem som at man ikke bryr seg om jobben eller verre. Tror man må lære seg å dømme folk etter hva de sier og gjør, ikke hvilke klær de har på seg.