Syte-klage tråd

Fikk anbefalt en ny halsbrann tablett som skulle visst funke greit.

Den gang ei, søppel den også. Lei halsbrann og kvalme nå altså!
 
Drukket hel flaske med den :p snart pløyet igjennom alle som er på apoteket nå tror jeg. Noe fungerer en kort periode eller ingenting.

Regner med du har prøvd link tyggegummi? Halsbrann suger... Det er forferdelig og hvertfall når mann kaster opp samtidig. Rå Gulrot og mandler er naturlig syredempende hvis du skulle gå lyst å prøve det :) snart over nå!!
 
Regner med du har prøvd link tyggegummi? Halsbrann suger... Det er forferdelig og hvertfall når mann kaster opp samtidig. Rå Gulrot og mandler er naturlig syredempende hvis du skulle gå lyst å prøve det :) snart over nå!!
Sitter med det i munnen, as i write :p
Har spist to tre pakker med mandler de siste ukene hehe gulrot følte jeg bare gjorde det verre og var vemmelig å kaste opp.
39 uker idag så heldigvis ikke lange stunden igjen :) mer enn klar for å bli ferdig nå!
 
Sitter med det i munnen, as i write :p
Har spist to tre pakker med mandler de siste ukene hehe gulrot følte jeg bare gjorde det verre og var vemmelig å kaste opp.
39 uker idag så heldigvis ikke lange stunden igjen :) mer enn klar for å bli ferdig nå!

Det forstår jeg godt. Var på kontroll på sykehuset i dag og det første jordmor kommenterte var at jeg så trøtt ut hehe... Ikke rart det. Sover ikke mer en 2-4 timer pr natt er så stiv i betennelse og full av baby hehe. På vekstestimering ligger hun på 5%+ og er på størrelse med junior som var 3835 gram en uke før ul termin... Dette blir en stor jente sa hun.. Hehe... Sliter også med halsbrann men her hjelper både link og novaluzid så føler med deg som ikke har noe som letter den forferdelige gravidplagen... Lykke til med fødsel håper den er nært forestående :)
 
Arg når du omsider sovner og håper på en noenlunde grei natt til tross for vondt bekken, nedpress, til tider kynnere, halsbrann og generelt vondt og ubehag så våkner du etter en times tid med kvalme ut av en annen verden og må bare springe på do for at det ikke skal komme alle andre plasser. Så sliten og lei av alle disse plagene i tillegg til denne kvalmen som er tilbake og plutselig gjør slik at jeg må kaste opp
 
Fikk svar på klagen min på bachelorkarakter som jeg har jobbet meg ihjel med under graviditeten. Dritdårlig resultat, mye dårligere enn første. Så nå har jeg brukt hele dagen til å gråte, mens jeg burde gjort tusen andre ting og hvile og være glad :(
 
Fikk svar på klagen min på bachelorkarakter som jeg har jobbet meg ihjel med under graviditeten. Dritdårlig resultat, mye dårligere enn første. Så nå har jeg brukt hele dagen til å gråte, mens jeg burde gjort tusen andre ting og hvile og være glad :(

Aaawh, skikkelig surt. Sender deg en god klem ❤️
 
Aaawh, skikkelig surt. Sender deg en god klem ❤️

Takk <3 ja, surt er det.. Spesielt når man vet andre medstudenter begynte med oppgavene sine noen uker før innlevering og ikke har brydd seg om alle krav, og de får gode karakterer. Blæh, glad skoleåret er ferdig og at jeg iallefall ikke strøk, for jeg hadde aldri i livet orka å skrive en ny oppgave. Men surt når veilederen min mente at jeg hadde skrevet en veldig god oppgave og at jeg ikke kom til å gå ned i karakter om jeg klagde, og så går jeg såpass ned at jeg såvidt står..
 
Kjenner jeg er veldig grinete på samboeren min nå! Han har nå noen uker blitt rarere og rarere! Så fort jeg prater om babyen, svangerskapet, det å skulle bli 4, navn på babyen osv, så svarer han sykt kort og vrir om samtalen til noe heeeelt annet! Gjentatte ganger! Ikke skal han hjelpe meg å pakke fødebagen, ikke skal han hjelpe å finne frem babytøy, ikke skal han bry seg om noen ting! Kjenner det klikker snart for meg, når han er så jævlig lite engasjert!
 
Må ligge på siden pga magen og da får jeg vondt i ene puppen etter den andre:p
 
I dag må jeg klage... Tror ikke mannen orker å høre ett eneste ord fra meg hvis det ikke er noe positivt. Men jeg er helt bånnskrapt og klarer ikke finne noe positivt å si. Jeg går hjemme alene med en intenst aktiv 2 åring i uke 37 snart 38 med kronisk betent skjellet uten andre medisiner en paralgin og paracet. Ingen av de funker lenger. Har hodepine og er stiv Og mørbanket av graviditet og sykdom. Føler meg som verdens verste mor men det blir mye tv. Jeg orker ikke klarer ikke... Har så mye vondt. Lite søvn, halsbrann og minsten holder på å slutte med tutt så når mannen kommer trøtt og sliten fra jobb venter det kanskje en halv time avslapping før det er rydding etter middag osv og så sitte inne hos ham i 2-4 timer for å få ham til å sove. Ja vi er nødt til å slutte med tutt nå. Ubeleielig nok. Jeg er så trett og sliten at jeg kunne gråte.. Nå forstår jeg ikke hvordan i helvette jeg skal klare to barn. Toern er i trassen og så mannen som jobber kveld og natt... Jeg holder på å sprekke av innestengt frustrasjon og av at jeg er så sliten.... :( jeg kommer til å være fullstendig utslitt når det blir fødsel. En ting er sikkert. Jeg skal ha alle tre dager på barselhotellet og mannen får ikke være med!! Jeg skal være alene, finne ro med ammingen og ta i mot besøk en gang til dagen av mannen og junior. Hvis de vil vise frem lillesøster blir det uten meg. Jeg vil helst ikke se en sjel fra babyen er født til hun begynner i barnehagen.
 
Jeg trenger å føde!! Toåringen spiser meg opp, og vil såååå gjerne leke. Men jeg orker ikke!! Jeg vil bare ligge på soverommet for meg sjøl!
 
Back
Topp