Skravletråd April

Får lov å være hjemme. Veldig glad for det. Skal få sjekk tirsdag eller onsdag igjen. Den ble målt til 2,5 cm på det største. Det var det meste hun kunne måle så slipper innleggelse av den grunn. Men hun ba meg ligge rett ut flere ganger om dagen og nesten ikke gjøre noe
Veldig glad jeg ringte :) det har enda ikke stoppet, men tar seg ikke mer opp. Tar det seg opp så må jeg ringe
For du hjem i natt eller lå du over?
Bra du ringte :) jeg har aldri hørt om kort livmorhals før :o visste du at du hadde det?

Jeg og! Øyner et håp i ny og ne, men så fort jeg snur meg er det nesten vinter igjen. . :(
Men spurte jeg hvor du bor? Langt nord? Vi fikk og snø i går, men bare litt. Nå er det litt hvite prikker ute som sikkert forsvinner relativt fort :)

Hmmm brownies skal ikke være hardt men fast også myk inni :D

Hmmm kjedelig når man ikke får det til :( du får lage opp litt og ha i fryseren :)
Kladdkaka skal være skikkelig bløt i midten ;) ikke så den rinner, men man ska bli klisset, klisskake :D

Men jeg stusset på oppskrifta, det var så rart å ha egg og sukker I SMØRET oppi kasserollen! Så i med mel, kakao mm og røre rundt.
Jeg er vant at man visper egg å sukker først, mulig det va det som ødela i bunnen (at jeg vispet egg og sukker for lite)
Må prøve en annen oppskrift en dag. Syntes og det va rart med bare 15 min i ovn, jeg er "vant" til 30-35 min...

Morgen :)
Gutten her våkna 6.30 og kom som vanlig inn på soverommet vårres :)
Men idag så han meg ikke under dyna og han gikk ut igjen. Jeg sto opp å kom inn på stua, da sto han i vinduet og så ut etter bilen min. Han skrek nesten og sa "e du på jobb mamma?".
Da satt han meg i fanget en stund og koset seg at det var lørdag og at vi skulle være hjemme❤️
Ikke lett for de små:-). Her sover han enda på rommet vårt og jeg våknet av at han laget litt lyder og reiste seg opp og var klar for kos❤ så fikk kos i sengen idag ❤❤

Jeg fikk besøk på badet av en storebror som har sett ur og fortalte sin største søster, med stjerner i øynene: vet du, vet du, det er masse snø!!!!!

God morgen. Utfordrer dere til å klare 23 000 innlegg i denne tråden i dag :) legg gjerne inn bilder av hva du driver med nå eller noe annet gøy :)

Hehe, stas med snø for de små!
Ja.

Jeg trodde "masse, masse snø" var kanskje 5 cm.

Er nok minst det dobbelte.

Vi har sommerdekk på begge bilene.

Vi holder oss hjemme, evt går vi.

Ja.

Jeg trodde "masse, masse snø" var kanskje 5 cm.

Er nok minst det dobbelte.

Vi har sommerdekk på begge bilene.

Vi holder oss hjemme, evt går vi.
:o ja det var det de varslet om ja... Er borte her nå. Godt det. Håper det forsvinner til dere etterhvert, vanskelig å kom på butikken og jobb ellers.

Nei ikke vært på mallorca, men på kypros, på lollo og bernie hotell, absolutt og anbefale ;) Ja blir så koselig :) Aldri teltet med jentungen vår før, så det kan bli gøy ;) Ja tenkte kanskje en tur i Mars :D
Vil helst dra med direkte fly uten mellomlandinger som ikke tar så lang tid :)
Hvor kunne du tenkt deg i mars? :)
Håpe det blir kjekt å telte :)

Ja, men sånn går det når mannen skal passe på :p

Herlig med trilletur og middagsbesøk da :D
Hehe ja :)
Ja :) spiser hos mine foreldre en gang i uken :p

Kladdkaka skal være skikkelig bløt i midten ;) ikke så den rinner, men man ska bli klisset, klisskake :D

Men jeg stusset på oppskrifta, det var så rart å ha egg og sukker I SMØRET oppi kasserollen! Så i med mel, kakao mm og røre rundt.
Jeg er vant at man visper egg å sukker først, mulig det va det som ødela i bunnen (at jeg vispet egg og sukker for lite)
Må prøve en annen oppskrift en dag. Syntes og det va rart med bare 15 min i ovn, jeg er "vant" til 30-35 min...
Hmmm gjør det :)

Send meg gjerne oppskriften om den blir bra :)

Jeg fikk besøk på badet av en storebror som har sett ur og fortalte sin største søster, med stjerner i øynene: vet du, vet du, det er masse snø!!!!!
Haha så herlig da! Ville de ut og leke i snøen? ;)

:o ja det var det de varslet om ja... Er borte her nå. Godt det. Håper det forsvinner til dere etterhvert, vanskelig å kom på butikken og jobb ellers.
Det snør enda..

Her har vi heldogvis skole og butikk i gangavstand, bhg får vi bare droppe, ingen voksne på jobb. Om det ikke blir kjørbar vei før mandag.

Evt skifte dekk på gamlebilen, den nye må på verksted

Back
Topp