Skravletråd April

Polar brød med hvitost og jordbær melk til kvelds, er jeg 10 eller 27? :p
Kalles gravid ;) skulle gjerne hatt det selv, vurderer å sende mannen til McDonald's :p

Kanskje litt, den ska være hard på toppen og løs inni, skal brownies være det?
Har før meg at jeg har smakt brownies nånn gang og at jeg ikke likt det noe veldig...
Det er i hvert fall vanskelig å få kladdkaka helt bra. Vi lyktes ikke i kveld, jeg syntes hela kaka var for løs, så den fikk 4-5 min til i ovnen. Da vært den gjennomstekt :( og myk på toppen, men det tror jeg mest var fordi den er varm. Den er godest dagen etter :)
Hmmm brownies skal ikke være hardt men fast også myk inni :D

Hmmm kjedelig når man ikke får det til :( du får lage opp litt og ha i fryseren :)

Spurte så pent om jeg kunne vente, men nei de vil ha meg inn i kveld/natt :) aww takk ❤️

Føles ut som modningsrier og er ikke helt i form heller :(
Godt, håper at du får litt mer ro i kroppen i kveld, siden du blir undersøkt <3 Tenk på de selv og kroppen din, du har jo vært gjennom en del de siste ukene.. Skulle gjerne gjort så mye mer for deg enn bare å gi deg gode tanker og gode ord:Heartred

Godt, håper at du får litt mer ro i kroppen i kveld, siden du blir undersøkt <3 Tenk på de selv og kroppen din, du har jo vært gjennom en del de siste ukene.. Skulle gjerne gjort så mye mer for deg enn bare å gi deg gode tanker og gode ord:Heartred
Regner med det ❤️ innrømte for mannen at jeg er redd da jeg hadde det sånn når jeg modent meg med N litt senere i svangerskapet. Ble rørt her ❤️ vært gjennom en del :/ så innrømte for mannen at hver dusj har vært for å roe ned kroppen. Han ble paff og mente jeg burde sagt noe, men han har nok å tenke på nå ❤️

Regner med det ❤️ innrømte for mannen at jeg er redd da jeg hadde det sånn når jeg modent meg med N litt senere i svangerskapet. Ble rørt her ❤️ vært gjennom en del :/ så innrømte for mannen at hver dusj har vært for å roe ned kroppen. Han ble paff og mente jeg burde sagt noe, men han har nok å tenke på nå ❤️
Det er bra du fortalte det til han :) Da får du lettet litt på skuldrene også! Selv om han har mye og nok og tenke på, så må han også gi deg litt tanker og:Heartred Få deg en avslappet kveld og natt nå skjønne, tøffe, sterke du! Jeg skal ihvetfall tenke på deg og gi deg mer styrke:Heartred

Oi, ja det var litt tidlig å ta kvelden :p

Joda, alt bra her. Lader opp til en hektisk helg :p
JA, det var det :P la jo ikke merke til at hun hadde sovnet, for hun kikk på rommet sitt mens jeg sto å laget middag og plutselig syns jeg det le så stille :rolleyes: Gikk å så etter og der lå hun å sov tungt :p Så da lot jeg hun få lov ;)

Oi, såppas, hva står på helgeagendaen?

Back
Topp