Uff da, håper hun sovner da! Sender deg en klem <3La snuppa sove fort!våknet av masse luft ... Må bestille taxi. Tviler på at mamma eller bestefar kan kjøre meg på sykehuset nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, håper hun sovner da! Sender deg en klem <3La snuppa sove fort!våknet av masse luft ... Må bestille taxi. Tviler på at mamma eller bestefar kan kjøre meg på sykehuset nå
Samme her du, bare mannen har lagt seg for han skal tidlig opp på jobb og lillegull har fått pupp for 3 gang...så håper hun sover leeenge noDa er gubben dratt på vaktjobben, mini sover søtt og jeg er egentlig temmelig trøtt selv også. Kanskje legge meg jeg også
Hun er veldig knyttet meg etter farmor døde så kan ikke bare dra hellerUff da, håper hun sovner da! Sender deg en klem <3
Så du ska inn? BraLa snuppa sove fort!våknet av masse luft ... Må bestille taxi. Tviler på at mamma eller bestefar kan kjøre meg på sykehuset nå
Det er min og..Samme her, konkluderte idag med at han garantert er delvis blind![]()
Så ikke ut her heller.. Kopper fat kasseroller osv over alt!Haha! Kjenner til detSånn spesielt etter at samo har laget middag
Nesten hele kjøkkenet er ute av skapet... og spørr meg om jeg kan rydde
![]()
Hørtes digg utPolar brød med hvitost og jordbær melk til kvelds, er jeg 10 eller 27?![]()
Polar brød med hvitost og jordbær melk til kvelds, er jeg 10 eller 27?![]()
La snuppa sove fort!våknet av masse luft ... Må bestille taxi. Tviler på at mamma eller bestefar kan kjøre meg på sykehuset nå
Har ikke lyst til å ha ei gråtende frøken å tenke på mens jeg er på sykehusetSå du ska inn? Brada får du bli følgt opp. Håper hun sovner snart så du får far inn. Er det bare du hjemme?
Tusen takkLykke til! Håper hun sovner raskt og at alt er ok med deg og babyen![]()
Ja det forstår jeg! Men godt du kan komme deg på sykehuset å bli fulgt opp kjære deg! Tenker på degHun er veldig knyttet meg etter farmor døde så kan ikke bare dra hellertusen takk
![]()

Er det noe galt???Tusen takkhåper det
Skal legge hun i armen min nå, men må bare dra når det har gått en time. Kan ikke vente lenger da
Hehe, ja sånn er det bare! Nytter ikke si ifra heller, inn der og ut herSå ikke ut her heller.. Kopper fat kasseroller osv over alt!
JaHehe, godt det er konstantert![]()
Er vant til 2 uker av og to uker på. Så det å mamma perm er vaneligJa.. Er så herlig når man har litt fri! Jeg får 4 dager fri. På 5 dager. Blir uvant når man er vant til 2 dager per uke..
Jepp.Alt bra med alle?
Rart det derJahan vil ikke innrømme det selv da!