Huff ryggvondt er vondt da<3 TakkSelv med ryggsmerter (allerede) så tror jeg nok det blir en god natt
Venter på bbhugme puta jeg bestilte så da blir det kanskje enda bedre
Ja den kommer nok til rette i morgen
God natt Lillemirakel
<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ryggvondt er vondt da<3 TakkSelv med ryggsmerter (allerede) så tror jeg nok det blir en god natt
Venter på bbhugme puta jeg bestilte så da blir det kanskje enda bedre
Ja den kommer nok til rette i morgen
God natt Lillemirakel
<3
Du også,det hadde jeg ikke troddMusemor er fremdeles oppe![]()
Hehe, begynner vel å kjenne igjen døgnrytmen din nåHaha, du kjenner meg for godt![]()
![]()
Sitter i sofaen ;-)
Hatt det, men nå er jeg i sengDu også,det hadde jeg ikke trodd![]()
Har du hatt en fin kveld?
Hihi;-)Hehe, begynner vel å kjenne igjen døgnrytmen din nå![]()
Sov godtNå tar jeg kveld. Natta![]()
Ja er det! Altså ene gangen jeg var der var ene personen mest opptatt med å leke med kopper enn å ta kassa, gikk etter 5 min!Åh,det er synd når det ødelegger :/
Smakte maten i dag da?![]()
Huff kjedeligJeg og! Øyner et håp i ny og ne, men så fort jeg snur meg er det nesten vinter igjen. .![]()
Jeg skal snart legge meg. Er du på sykehuset?Må underholde meg selv for alle sover
Ja og litt i sjokk :OJeg skal snart legge meg. Er du på sykehuset?
Oi. Ja da var det bra du ringte.Ja og litt i sjokk :O
Livmorhalsen min er kortere så gjorde det rett å ringe. Fått beskjed om å ligge helt flatt flere ganger om dagen
Får lov å være hjemme. Veldig glad for det. Skal få sjekk tirsdag eller onsdag igjen. Den ble målt til 2,5 cm på det største. Det var det meste hun kunne måle så slipper innleggelse av den grunn. Men hun ba meg ligge rett ut flere ganger om dagen og nesten ikke gjøre noeOi. Ja da var det bra du ringte.
Men hvor lenge vil de beholde deg på sykehuset da? Du bør vel ikke gjøre stort du nå da resten av svangerskapet?
Tusen takkGratulerer med jobb til mannen![]()
Håper hun sov lengeSamme her du, bare mannen har lagt seg for han skal tidlig opp på jobb og lillegull har fått pupp for 3 gang...så håper hun sover leeenge no![]()
Skjønner jeg godtGod morgen. Her våknet mini 05.45. Alt for tidlig spør du meg
MorgenGod morgen. Her våknet mini 05.45. Alt for tidlig spør du meg