Ja,litt såHa ha du gjør det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,litt såHa ha du gjør det ja
<3 TakkFøltes godt å si detawww takk søte du
håper du får en fin og avslappet natt selv
N har endelig lagt seg ned så hun sovner vel snart. Hun har rotet bort kosehunden sin men vi finner den nok i morgen
![]()
Høytrykk og lavtrykk osv?Hvordan er det mulig?![]()
Snøen må bestemme seg snart om den skal komme for å bli eller bare stikke innomSpørs det ja, litt motvillig men ja![]()
Tja, syns chipsen og nuggetsen er bedre på Mc; men burgeren på BkMcDonald's er best da![]()
Og mannen er på for å kjøpe mat![]()
JaSnøen må bestemme seg snart om den skal komme for å bli eller bare stikke innom![]()
Det er braJamannen har heldigvis ikke lagt om dekk på arbeidsbilen sin så vi kommer oss trygt fram uansett
![]()
Men vi er da snart i maiHøytrykk og lavtrykk osv?![]()
Samme årskull som vår yngste da. Hun blir 4 i juniHun er 3 år og 8 mndBlir 4 i August, så er full fart i bhg
![]()
Ja da er det nok å gjøre i helgenGratulerer med bursdagsgutten
Hvor gammel blir han?
Kan, men vil ikke at det skal . HahaMen vi er da snart i maiskal ikke snø da
![]()
Tja ikke helt enig, men også fått burger King i vrangstrupen pga utrolig dårlig service på noen steder de siste gangene jeg har prøvd å bestille så orker ikke tanken engangTja, syns chipsen og nuggetsen er bedre på Mc; men burgeren på Bk![]()
God nattDa er det natta her for oss ogsåGod natt!
Tidlig sommer hadde hvert det beste syns jegKan, men vil ikke at det skal . Haha![]()
Natta,sov godtDa er det natta her for oss ogsåGod natt!
Åh,det er synd når det ødelegger :/Tja ikke helt enig, men også fått burger King i vrangstrupen pga utrolig dårlig service på noen steder de siste gangene jeg har prøvd å bestille så orker ikke tanken engang![]()
Jeg og! Øyner et håp i ny og ne, men så fort jeg snur meg er det nesten vinter igjen. .Tidlig sommer hadde hvert det beste syns jeg![]()
Musemor er fremdeles oppeKommet meg i seng jeg også, som sistemann her inne? Eller er Klatremus fortsatt oppe?![]()
Haha, du kjenner meg for godtKommet meg i seng jeg også, som sistemann her inne? Eller er Klatremus fortsatt oppe?![]()