Skravletråd April

Føltes godt å si det :) awww takk søte du ❤️ håper du får en fin og avslappet natt selv :) N har endelig lagt seg ned så hun sovner vel snart. Hun har rotet bort kosehunden sin men vi finner den nok i morgen :)
<3 Takk :) Selv med ryggsmerter (allerede) så tror jeg nok det blir en god natt ;) Venter på bbhugme puta jeg bestilte så da blir det kanskje enda bedre ;) Ja den kommer nok til rette i morgen ;) God natt Lillemirakel :) <3

Snøen må bestemme seg snart om den skal komme for å bli eller bare stikke innom :p
Ja :o mannen har heldigvis ikke lagt om dekk på arbeidsbilen sin så vi kommer oss trygt fram uansett :p

Tja, syns chipsen og nuggetsen er bedre på Mc; men burgeren på Bk :p
Tja ikke helt enig, men også fått burger King i vrangstrupen pga utrolig dårlig service på noen steder de siste gangene jeg har prøvd å bestille så orker ikke tanken engang :p

Tja ikke helt enig, men også fått burger King i vrangstrupen pga utrolig dårlig service på noen steder de siste gangene jeg har prøvd å bestille så orker ikke tanken engang :p
Åh,det er synd når det ødelegger :/
Smakte maten i dag da? :)

Kommet meg i seng jeg også, som sistemann her inne? Eller er Klatremus fortsatt oppe? ;)

Back
Topp