Alt bra herAlt bra med alle?
Med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt bra herAlt bra med alle?
Nam nam :-D
Ja hva skal man si![]()
Der laver ned!![]()
Ha ha du gjør det jaPuh, liker meg best der![]()
Hvor gammel er hun?JA, det var detla jo ikke merke til at hun hadde sovnet, for hun kikk på rommet sitt mens jeg sto å laget middag og plutselig syns jeg det le så stille
Gikk å så etter og der lå hun å sov tungt
Så da lot jeg hun få lov
Oi, såppas, hva står på helgeagendaen?
I grunn ikke. Kommer fra midt på natta ..Litt mindre stress da
Er vant til 2 uker av og to uker på. Så det å mamma perm er vaneligmen nyter det på det fullstendig
bare 3 mnd igjen til neste uke.
![]()
Der laver ned!![]()
Haha jaJa det er braLitt som den specsavers reklamen som jeg hører på radioen
![]()
Hvor damen sier:" Åååh, se det snør ute.."
Mannen svarer: "Tror det bare er vinduene som er skitne"![]()
HahaKalles gravidskulle gjerne hatt det selv, vurderer å sende mannen til McDonald's
![]()
Man jobberJeg jobber nå 10 dager i strekk. Det er vel det som er max antall dager lovlig for oss tror jeg. Slitsomt egentlig. Men hva gjør man ikke når det er krise på jobb.
Hvordan er det mulig?![]()
Der laver ned!![]()
Hun er 3 år og 8 mndHvor gammel er hun?
Fotballcup i morgen og barnebursdag for storebror på søndag![]()
God nattNå er det natta her i heimen
Føltes godt å si detDet er bra du fortalte det til hanDa får du lettet litt på skuldrene også! Selv om han har mye og nok og tenke på, så må han også gi deg litt tanker og
Få deg en avslappet kveld og natt nå skjønne, tøffe, sterke du! Jeg skal ihvetfall tenke på deg og gi deg mer styrke
![]()
Snøballkrig!
Spørs det ja, litt motvillig men jaJa hva skal man siJula varer helt til påske og påske varer helt til...hmmm... Snømannlaging på dere i morgen da
![]()
McDonald's er best daHaha
Skulle gjerne hatt Bk i nærheten selv![]()
God natt til deg og KenguNå er det natta her i heimen