Skravletråd April

1a76f087a8c222da5f05e357fdb663ee

Der laver ned! :eek:
Ja hva skal man si :o Jula varer helt til påske og påske varer helt til...hmmm... Snømannlaging på dere i morgen da :)

JA, det var det :P la jo ikke merke til at hun hadde sovnet, for hun kikk på rommet sitt mens jeg sto å laget middag og plutselig syns jeg det le så stille :rolleyes: Gikk å så etter og der lå hun å sov tungt :p Så da lot jeg hun få lov ;)

Oi, såppas, hva står på helgeagendaen?
Hvor gammel er hun?

Fotballcup i morgen og barnebursdag for storebror på søndag :-)

Er vant til 2 uker av og to uker på. Så det å mamma perm er vanelig:) men nyter det på det fullstendig :p bare 3 mnd igjen til neste uke.

Jeg jobber nå 10 dager i strekk. Det er vel det som er max antall dager lovlig for oss tror jeg. Slitsomt egentlig. Men hva gjør man ikke når det er krise på jobb.

Det er bra du fortalte det til han :) Da får du lettet litt på skuldrene også! Selv om han har mye og nok og tenke på, så må han også gi deg litt tanker og:Heartred Få deg en avslappet kveld og natt nå skjønne, tøffe, sterke du! Jeg skal ihvetfall tenke på deg og gi deg mer styrke:Heartred
Føltes godt å si det :) awww takk søte du ❤️ håper du får en fin og avslappet natt selv :) N har endelig lagt seg ned så hun sovner vel snart. Hun har rotet bort kosehunden sin men vi finner den nok i morgen :)

Back
Topp