Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Ja veldig greitKoselig det da også slipper du å lage middag en dag i uka, det er jo genialt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig greitKoselig det da også slipper du å lage middag en dag i uka, det er jo genialt![]()
Ja det er jo positivt det ogsåJa veldig greitbilligere er det og xD
Har heldigvis en av bilene med vinterdekkJa.
Jeg trodde "masse, masse snø" var kanskje 5 cm.
Er nok minst det dobbelte.
Vi har sommerdekk på begge bilene.
Vi holder oss hjemme, evt går vi.
Enig med duTja, syns chipsen og nuggetsen er bedre på Mc; men burgeren på Bk![]()
Oioi, det var da tidligHihi;-)
Selv om jeg har vært tidlig i seng i grunnen denne uka ;-)
Sovna 0.15 en kveld her ;-)
God morgenGod morgen. Her våknet mini 05.45. Alt for tidlig spør du meg
Full vinter her nå...Huff kjedeligblir ekstra godt når sommeren kommer da!
![]()
Kjedelig altså. .. ble det MCd?Ja er det! Altså ene gangen jeg var der var ene personen mest opptatt med å leke med kopper enn å ta kassa, gikk etter 5 min!
Maten var veldig god som forventet ❤
De skal det, så snart de har spist frokost. Sitter ei i nabohuset og ventet på beskjed også.Haha så herlig da! Ville de ut og leke i snøen?![]()
Ha ha ble glad for snø han altsåJeg fikk besøk på badet av en storebror som har sett ur og fortalte sin største søster, med stjerner i øynene: vet du, vet du, det er masse snø!!!!!
Så kan de kose og leke med småen mens jeg får tid å slappe av littJa det er jo positivt det også![]()
Skal nyte sola i dag jegGod morgen. Utfordrer dere til å klare 23 000 innlegg i denne tråden i daglegg gjerne inn bilder av hva du driver med nå eller noe annet gøy
![]()
Bor i midt NorgeMen spurte jeg hvor du bor? Langt nord? Vi fikk og snø i går, men bare litt. Nå er det litt hvite prikker ute som sikkert forsvinner relativt fort![]()
Ja, ble det gittHa ha ble glad for snø han altså
Det må vel gå lekende lettGod morgen. Utfordrer dere til å klare 23 000 innlegg i denne tråden i daglegg gjerne inn bilder av hva du driver med nå eller noe annet gøy
![]()
Nei det tenker de nok ikke påJa, ble det gitt
Tenker ikke på at jeg har sådd ting som sikkert fryser i hel (får prøve igjen i mai) og at begge bilene har sommerdekk. ;-)
Samme herJa.
Jeg trodde "masse, masse snø" var kanskje 5 cm.
Er nok minst det dobbelte.
Vi har sommerdekk på begge bilene.
Vi holder oss hjemme, evt går vi.