Det er feigt. Du må dele
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er feigt. Du må dele
Bra gjort!Jeg har allerede funnet det uthaha!
Hvis du får komme inn får du jo sjekket om alt står bra tilPleier å avta etter en time derfor venter jeg, men ja enig med deg![]()
Det blir koseligYes stemmer det
Sender du litt hit?
Skader ikke å prøveI sted satt jeg og skrek på stua fordi jeg vil ha noe men klarer ikke å spise pga kvalmenFikk i meg ett glas sitronsaft og en liten yoghurt.
Nå fikk jeg DEN lysten på "kladdkaka"!! (en sorts klisset sjokoladekake)
Spørsmålet er da, skal man trosse klokka og ordne med det man for en gang skyld tror man vil ha eller skal man bare lukke øyene og sove i stedet?
Fant en oppskrift som bare tar 20 min.....
Men så tenker jeg, kanskje kvalmen blir verre av ting med mye sukker i?![]()
Blir vel mest stressDet blir koselig
Nei ikke vært på mallorca, men på kypros, på lollo og bernie hotell, absolutt og anbefalehar du vært der?
telte er vell litt kjekt og litt annerledes
du får dra neste år
![]()
Ja, men sånn går det når mannen skal passe påBlir son av og tiltrilletur og middagsbesøk
![]()
Samme her, konkluderte idag med at han garantert er delvis blindFått rydda litt.. Mannen er ikke flink i det hele tatt! Ser ikke ut hjemme etter han!![]()
Haha! Kjenner til detFått rydda litt.. Mannen er ikke flink i det hele tatt! Ser ikke ut hjemme etter han!![]()
Nesten hele kjøkkenet er ute av skapet... og spørr meg om jeg kan ryddeHehe, godt det er konstantertSamme her, konkluderte idag med at han garantert er delvis blind![]()
Blir ofte det med sånne avstander...Blir vel mest stress![]()
Du er 27Polar brød med hvitost og jordbær melk til kvelds, er jeg 10 eller 27?![]()
Kanskje litt, den ska være hard på toppen og løs inni, skal brownies være det?Skader ikke å prøve![]()
Er ikke kladdkaka litt som brownies?![]()
Den rr på lørdagBlir ofte det med sånne avstander...
Er konfirmasjon på søndag eller lørdag?