Skravletråd April

Vi har prøvd å sjekke litt reiser, men blir vell ikke noe bestilling enda :) lyst å reise i sommer men ikke så langt pga småen :) så undersøker litt mallorca
Det hørtes ikke feil ut :) Da er jo familiesteder perfekt, sånn som mallorca ;) Vi skal telte vi :p Må spare penger til bryllupet (altså feriepengene våre går til det) Og så blir det litt vanskelig å reise når jeg har termin i september :) Men frister veeeldig å dra :)

Den ser slik ut
17f291a4effffe8d8158fdc54eb1e662
Takk! Kjøpt den i kiosk eller strikkebutikk?

kjipt :/
haha ja ! Den var god. nå er jeg kvalm :p
hyggelig da :) jeg elsker å jobbe
ja hehe. Nei hu ene er så sur hver gang hu kommer på sistevakt, kjefter å smeller

Ja ! Den var helt perfekt helt til nestemann kom :p
Da er det greit med et,to (eller ti) velfortjente kakestykker ;) HAr hu dårlig dag hver vakt hu da ?

Hva har dere gjort i dag?
Jobbet og når jeg kom hjem så rommet til snuppa helt bombet ut! :o
Så sleit skikkelig med å rydde det 6. Etterpå var det bare å mate snuppa og få henne i sengs. Tror hun koste seg skikkelig idag da :p

Du har gjort idag da? :)

Det hørtes ikke feil ut :) Da er jo familiesteder perfekt, sånn som mallorca ;) Vi skal telte vi :p Må spare penger til bryllupet (altså feriepengene våre går til det) Og så blir det litt vanskelig å reise når jeg har termin i september :) Men frister veeeldig å dra :)
:) har du vært der? :) telte er vell litt kjekt og litt annerledes :) du får dra neste år :)

Jobbet og når jeg kom hjem så rommet til snuppa helt bombet ut! :eek:
Så sleit skikkelig med å rydde det 6. Etterpå var det bare å mate snuppa og få henne i sengs. Tror hun koste seg skikkelig idag da :p

Du har gjort idag da? :)
Blir son av og til :) trilletur og middagsbesøk :)

Back
Topp