LAget pannekaker med jentungenHva har dere gjort i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LAget pannekaker med jentungenHva har dere gjort i dag?
Hvilken str stikker du? Og er oppskriften å få tak i, i butikk? Skulle gjerne prøvd meg på en slik enDenne er egentlig ganske enkel.
Og det å ikke kunne betyr ikke at man ikke kan lære...
Så kjektGenser til lille U![]()
Hvorfor vente til i morgen, kan jo ringe snakke litt og avtale time i morgen?Tusen takkbedre, men ikke helt bra. Nå skal jeg ringe sykehuset i morgen, for å gå å være bekymret for lillebror er lite kult
Effektiv duVært på tur
Vasket klær
Snakket i tlf
Vasket opp
Henter pakker
Handlet på name it
Vært på turn med kb
Og litt mer fri i MaiJa, men gleder meg til slutten av neste uke! Mye fri!![]()
Har vært hjemme med småen. Gått trilleturJeg har vært på jobb
Du da?
Hatt en fin dag på jobb?jobbadu da ?
fordi jeg jobber med en sur dame ! I dag klikka hun helt pga noen misforståelser i går og varer som ble levert feil av Asko ! Også var alt min feil ! Å blir så irritert
Nei egentlig ikke, bare hun som kom sist på jobb som stressa så sykt
Sjokolade kake![]()
Blir nok i kveld :'( har sykt vondt hele tiden i magen, opp mot ribbeina og ryggen ... Tømt meg 2-3 ganger i går og idag. Vil ikke at han skal komme. Den dårlige formen har kommet tilbake og...Hvorfor vente til i morgen, kan jo ringe snakke litt og avtale time i morgen?![]()
Høres godt utLAget pannekaker med jentungenHva med deg?
Jeg kjøpte en bok med den i.Hvilken str stikker du? Og er oppskriften å få tak i, i butikk? Skulle gjerne prøvd meg på en slik enFlink du er forresten!
KoseligHøres godt utjeg har vært hjemme med gutten min på 14 mnd
trillet tur, handlet og besøkt mormor og morfar
![]()
Huff. Lykke tilBlir nok i kveld :'( har sykt vondt hele tiden i magen, opp mot ribbeina og ryggen ... Tømt meg 2-3 ganger i går og idag. Vil ikke at han skal komme. Den dårlige formen har kommet tilbake og...
Mannen vet ingenting. Men må si det etterpå. Ligger på soverommet og skal manne meg opp til å ringe. Føler jeg maser siden ringte forrige fredag, men ikke vært der siden 7. da
Vi har prøvd å sjekke litt reiser, men blir vell ikke noe bestilling endaKoseligVi skal besøke bestemor og bestefar i morgen
Noe spennende på kveldens program?
Tusen takkHuff. Lykke tilgi oss en oppdatering
![]()
Huff da!Blir nok i kveld :'( har sykt vondt hele tiden i magen, opp mot ribbeina og ryggen ... Tømt meg 2-3 ganger i går og idag. Vil ikke at han skal komme. Den dårlige formen har kommet tilbake og...
Mannen vet ingenting. Men må si det etterpå. Ligger på soverommet og skal manne meg opp til å ringe. Føler jeg maser siden ringte forrige fredag, men ikke vært der siden 7. da
Da skal jeg gå til innkjøp av den boken i morgenJeg kjøpte en bok med den i.
Den heter Strikkelyst.
Fikk ikke tak i riktig garn, men bruker et garn med litt høyere strikkefasthet.
Strikker derfor størrelse 2 år selv om han bare er 13 måneder
Tusen takk
kjipt :/Føler med deg. Har jeg og hatt
haha ja ! Den var god. nå er jeg kvalmDerfor du spør så mye om sjokolade her![]()
Så utolig god ut
![]()
hyggelig daDet skal jeg og![]()
ja hehe. Nei hu ene er så sur hver gang hu kommer på sistevakt, kjefter å smellerGodt du kan kose deg med kakeNoe spesielt som har skjedd på jobb i dag?
Ja ! Den var helt perfekt helt til nestemann komHatt en fin dag på jobb?vært hjemme med småen
vi har trillet tur og besøkt mine foreldre
![]()
Den ser slik utDa skal jeg gå til innkjøp av den boken i morgenHar så mye reste garn så tror jeg har nok garn
![]()
Minner meg veldig om modningsrierHuff da!men bare ring du!! Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!
Er du bekymret så er du bekymret og da må du snakke med noen om detfor deg og babyens skyld
håper det ordner seg