Skravletråd April

Tusen takk :) bedre, men ikke helt bra. Nå skal jeg ringe sykehuset i morgen, for å gå å være bekymret for lillebror er lite kult
Hvorfor vente til i morgen, kan jo ringe snakke litt og avtale time i morgen? :)

jobba :p du da ?
fordi jeg jobber med en sur dame ! I dag klikka hun helt pga noen misforståelser i går og varer som ble levert feil av Asko ! Også var alt min feil ! Å blir så irritert

Nei egentlig ikke, bare hun som kom sist på jobb som stressa så sykt
Sjokolade kake :D
Hatt en fin dag på jobb? :) vært hjemme med småen :) vi har trillet tur og besøkt mine foreldre :)

Hvorfor vente til i morgen, kan jo ringe snakke litt og avtale time i morgen? :)
Blir nok i kveld :'( har sykt vondt hele tiden i magen, opp mot ribbeina og ryggen ... Tømt meg 2-3 ganger i går og idag. Vil ikke at han skal komme. Den dårlige formen har kommet tilbake og...
Mannen vet ingenting. Men må si det etterpå. Ligger på soverommet og skal manne meg opp til å ringe. Føler jeg maser siden ringte forrige fredag, men ikke vært der siden 7. da

LAget pannekaker med jentungen :) Hva med deg?
Høres godt ut :) jeg har vært hjemme med gutten min på 14 mnd :) trillet tur, handlet og besøkt mormor og morfar :)

Hvilken str stikker du? Og er oppskriften å få tak i, i butikk? Skulle gjerne prøvd meg på en slik en :) Flink du er forresten!
Jeg kjøpte en bok med den i.
Den heter Strikkelyst.
Fikk ikke tak i riktig garn, men bruker et garn med litt høyere strikkefasthet.
Strikker derfor størrelse 2 år selv om han bare er 13 måneder

Tusen takk

Blir nok i kveld :'( har sykt vondt hele tiden i magen, opp mot ribbeina og ryggen ... Tømt meg 2-3 ganger i går og idag. Vil ikke at han skal komme. Den dårlige formen har kommet tilbake og...
Mannen vet ingenting. Men må si det etterpå. Ligger på soverommet og skal manne meg opp til å ringe. Føler jeg maser siden ringte forrige fredag, men ikke vært der siden 7. da
Huff. Lykke til :) gi oss en oppdatering :)

Koselig :) Vi skal besøke bestemor og bestefar i morgen ;) Noe spennende på kveldens program?
Vi har prøvd å sjekke litt reiser, men blir vell ikke noe bestilling enda :) lyst å reise i sommer men ikke så langt pga småen :) så undersøker litt mallorca

Huff da! :( men bare ring du!! Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!
Er du bekymret så er du bekymret og da må du snakke med noen om det :) for deg og babyens skyld ❤️ håper det ordner seg

Jeg kjøpte en bok med den i.
Den heter Strikkelyst.
Fikk ikke tak i riktig garn, men bruker et garn med litt høyere strikkefasthet.
Strikker derfor størrelse 2 år selv om han bare er 13 måneder

Tusen takk
Da skal jeg gå til innkjøp av den boken i morgen :) Har så mye reste garn så tror jeg har nok garn ;)

Føler med deg. Har jeg og hatt
kjipt :/
Derfor du spør så mye om sjokolade her :p :) Så utolig god ut :)
haha ja ! Den var god. nå er jeg kvalm :P
Det skal jeg og ;)
hyggelig da :) jeg elsker å jobbe
Godt du kan kose deg med kake :) Noe spesielt som har skjedd på jobb i dag?
ja hehe. Nei hu ene er så sur hver gang hu kommer på sistevakt, kjefter å smeller
Hatt en fin dag på jobb? :) vært hjemme med småen :) vi har trillet tur og besøkt mine foreldre :)
Ja ! Den var helt perfekt helt til nestemann kom :P

Huff da! :( men bare ring du!! Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!
Er du bekymret så er du bekymret og da må du snakke med noen om det :) for deg og babyens skyld ❤️ håper det ordner seg
Minner meg veldig om modningsrier :( siden de sitter som belte rundt magen og ryggen ... Skal ringe så jeg og han får roet oss ❤️ er på gråten ... Satser på at alt er ok selv om. Var sterk livmorhals med N så håper det nå og

Back
Topp