Må finne på noeSett på et lilla klistremerke eller sløyfe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må finne på noeSett på et lilla klistremerke eller sløyfe![]()
Flink jenteJa etterhvert![]()
Jeg har allerede funnet det utHaha ja og perfekt til jenteså finner vi snart ut hvem som skal bruke den
![]()
Denne er egentlig ganske enkel.Wow, du er flink!
Kan ikke strikke du liksom![]()
Så koselig med overnattingsgjestHjemme fra turntrening med kb og han fpr snart kompisen på overnatting
Hva var det?Så fornøyd med ene pakken som kom i dag. Kjøpt brukt så jeg var en smule spent
Det er detSå koselig med overnattingsgjest![]()
Har dere ikke fått mat på generalforsamling?Såfall blir det en stor kopp kaffe på Starbucks før jeg drar videre med bussen. *gjesp * kanskje no natt mat? Kan ikke huske at det var No god mat på gardemoen på utsiden av tollen
Pakke med 7 gant plagg. Ene vuksen var ny med lapperHva var det?
God kveldGod kveldforferdelig dag på jobb ! Nå er kake i ovnen
![]()
Det er jo strålende å få et bein innafor derTakker. Er en sjåførjobb for en av de større entreprenørene her i distriktet
![]()
SignererDa var det helg![]()
Det var ihvertfall positivt daNei ikke lagt seg noe særlig. Heldigvis. Snødde tett en stund.
Jeg er ganske enkel der. Jeg pillet bort skallet og mosa de med smør. Så ble vel potetstappe egentlig!Er ikke de vanskelig å fylle da?er jo så små?
Det hørtes jo artig utKjørte til en plass å gikk der.
Som regel går vi bare løypene rett borti her
HahaMå finne på noehun klikker totalt av de skoene
Har du lært over natta da eller?Denne er egentlig ganske enkel.
Og det å ikke kunne betyr ikke at man ikke kan lære...
Ja tydeligvis :-/. Men sover godt nå daUff da, blitt en slitsom ettermiddag for ham![]()