Skravletråd April

Ork kom hjem til en liten som bare hyler og sutrer. Er nok trøtt siden han kun sov 1 time idag på luren da en venninne skulle passe han mens gubben var på intervju:-/. Hjemme sover han 1.5-2 timer

Da var det helg :)

Ork kom hjem til en liten som bare hyler og sutrer. Er nok trøtt siden han kun sov 1 time idag på luren da en venninne skulle passe han mens gubben var på intervju:-/. Hjemme sover han 1.5-2 timer
Hoff da :S kan han sov litt nå da eller blir det helt feil?

Alle disse små kommentarer under profilbildet til folk, jeg tenker bl.a. på "forelsket i forumet", " glad i forumet" og "gift med forumet". Hva er det dom styrer de?
Hvor ofte man går inn på bv? Hvor ofte man skriver/lager tråder? Poeng? :)

Alle disse små kommentarer under profilbildet til folk, jeg tenker bl.a. på "forelsket i forumet", " glad i forumet" og "gift med forumet". Hva er det dom styrer de?
Hvor ofte man går inn på bv? Hvor ofte man skriver/lager tråder? Poeng? :)
Det styres (for det meste) av hvor mange innlegg man har.
Tidligere kunne man sette egendefinert tittel, det kan man ikke lenger.
Noen som meg, hadde egendefinert tittel når de fjernet den muligheten, og har det fremdeles

Hallo folkens ! Er det noe liv her i kveld? Jeg skal feire bursdagen til faren min så er nok ikke så skravlesjuk i dag.

Nei da får vi ikke lagt han til kvelden. Enten det eller så våkner han i 3-4 tiden i natt og er klar for morgen
Tøft det der. Prøv å hold han våken så lenge det bare går da så får vi krysse fingrene for at han sover litt allikevel imorgen :)

Back
Topp