Åpen gård med junior på søndagSkal dere noe gøy i helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åpen gård med junior på søndagSkal dere noe gøy i helgen?
Fysj da!Det snør, det snør, tiddelibom
Åh fy så kaldtDu vet at du er avhengi av isbiter når du står midt på gulvet i et annet rom,for å komme vekk fra 4 åringen![]()
Hvor i landet bor dere?Det ER ikke snø. Men det snør.
Det smelter nesten like fort som det lander til ungene store sorg, bakken er ikke så kald.
Her er meldt kuldegrader på natt og morgen fra nå tom onsdag. Noen kalde dager i vente
Av erfaring blir de ikke bedre men man kan da passe på at det ikke blir altfor illeÅh så slitsomt å ha bekkenplager allerede!!håper de gir seg litt fremover?
Tror det er samme her! Kanskje har løk liksom. Og mais. Men resten må vi nok handleIngen veldige planer.
Trilletur kanskje, men været er surt og jenta sover på puppen..
Frokost først i alle fall.
Vi har egentlig ingen andre planer enn fredagstaco, så vi må handle litt da. Vi har.... Ost. Og lefser. Trenger mao det meste
Jobb kan jo være greit å haBor litt over en time fra grensen, og har familie ganske spredd i Akershus, Hedmark og Oppland![]()
Bodde nærmere grensa før men flyttet pga jobb![]()
Vi skal i 7-års familiebursdag imorgen!Skal dere noe gøy i helgen?
Nei, langt i fraHun gjør nok det ja, men men topp 3 plassering er vel ikke ille det heller![]()
Litt for avhengiHehe ja da er man litt avhengig![]()
Her også. ..Oj er det snø igjen hos dere altså
Jeg klarte meg sist gang, så får håpe det går greit den her gangen også...Av erfaring blir de ikke bedre men man kan da passe på at det ikke blir altfor ille![]()
Hadde du dilla på det?Hehekjenner til isbit-suget
![]()
Ja, hahaÅh fy så kaldttygger du de eller?
Ååh de isingene som blir når man tygger is, skjønner ikke at du klarer det!Ja, hahastakkars tenner
Det går så fort at de rekker jeg ikke kjenneÅåh de isingene som blir når man tygger is, skjønner ikke at du klarer det!![]()
Det går så fort at de rekker jeg ikke kjenne![]()
Takk føler meg nå bedre med antibiotika. Håper det tar knekken på alt løpet av 7 dagerUff damasse god bedring!