Like greit å bli ferdig med det daHe he yes det kjedelige først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like greit å bli ferdig med det daHe he yes det kjedelige først
Da skjønner jegFordi udi mente at jeg ikke tjente nok til å forsørge han her, men at han kunne komme på besøksvisum på min regning det gikk greit![]()
Men etter å ha prøvd å gjøre det korrekt i forhold til de gadd vi ikke mer og flyttet hit for snart to år siden![]()
Udi er veldig strenge på familiegjenforening, og mange som flytter hit pga det, vi liker oss bedre her enn i Norge da så veldig glad for at vi endelig flyttet![]()
Nei,det der tar hun vel fort
Ei helg for deg, vel2000 innlegg tror jeg
Samme herDet skjønner jeg godt! Liker konseptet om leksefri skole![]()
Alt for å få så lang tid som mulig sammen ❤
HerligKos deg idag![]()
Jeg har sendt min farmor på strikke oppdrag så hun skal se om de har mønsteret på sparkjøp idag, ellers må jeg skrive det ut mens hun kjøper garn![]()
Vis vedlegget 173160
HeheheheheheDu vet at du er avhengi av isbiter når du står midt på gulvet i et annet rom,for å komme vekk fra 4 åringen![]()
Så fint settKos deg idag
Jeg har sendt min farmor på strikke oppdrag så hun skal se om de har mønsteret på sparkjøp idag, ellers må jeg skrive det ut mens hun kjøper garn
Vis vedlegget 173160
Ha ha du er i det morsomme hjørnet i dagEi helg for deg, vel![]()
Det skjønner jeg godt ikke lett når begge er hjemme!Og lillejenta blir jo helt pappajente.
Aldri så galt at det ikke er godt for noe
Men jeg håper han får en ny jobb snart.
Bor litt over en time fra grensen, og har familie ganske spredd i Akershus, Hedmark og OpplandDa skjønner jeg
Bor dere nære grensen eller? Tenker sånn ift sin familie i Norge? .![]()
Hun gjør nok det ja, men men topp 3 plassering er vel ikke ille det hellerNei,det der tar hun vel fort
Hehe ja da er man litt avhengigDu vet at du er avhengi av isbiter når du står midt på gulvet i et annet rom,for å komme vekk fra 4 åringen![]()
TakkSå kjipt å høre at du sliter
Krysser fingre for bedre dager!
Oj er det snø igjen hos dere altsåDet snør, det snør, tiddelibom
Herlig![]()
JaSå fint sett
Litt sent for sånt nå velDet snør, det snør, tiddelibom
Åh så slitsomt å ha bekkenplager allerede!!Godt det da![]()
Skal på jobb kl 10 jeg, og selvom jeg kan gå skal jeg få mannen til å kjøre meg![]()
Men er for å forebygge litt bekkenproblemer da![]()