God morgen!God fredags morgen!
Morgenstell for store og små.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!God fredags morgen!
Vil tro det jaDe har nok mye meninger om det![]()
Samme her overraskende nok! Var skikkelig sliten igår daFøler meg ikke så verst akkurat nå![]()
Godt det daJa, det er bare å fortsette håpe!er opp og skal på jobb noen time nå, heldigvis føler jeg meg som regel greit på morgonen
![]()
Nå er det snart helg!God fredags morgen!
Godt det gikk overKb kjørt til skolen , sur de første 5 min så gikk dwt heldigvis over.
Takk jeg ogBlir spennende
Krysser fingre for bra bilder!
Ringe drammenGodt det gikk over
Hva skal du idag?
Nå er det snart helg!![]()
God morgen.
Noen få time igjen til helg nå
God morgen!![]()
Av og til er lekser eneste tiden jeg får med dem. Så jeg er blitt veldig glad i ferierJa syns selv det blir lite tid hverdagene![]()
Og dere har vel lekser osv også som ikke hjelper kan jeg tenke meg
Det kjedeligste førstRinge drammen
Hente pakker
Husarbeid
Ut på tur i skogen
Jaja noe positivt kommer ut av det ihvertfallJa, nå er det snart helg
Ungene og mannen er på vei til skole og bhg, jeg og babyen er fortsatt på badet. Hun er kledd på...
Ungene ble sendt avsted med løfte om at når de kommer hjem er det tacofredag. Det er helg.
Jeg er jo ikke helt glad for at mannen er hjemmeværende for tiden, men vi har i alle fall familiens tacofredag jevnlig. For et år siden gikk det mer i "pappa jobber sent i dag, det blir bare oss tre, vi lager noe enkelt"
Det skjønner jeg godt! Liker konseptet om leksefri skoleAv og til er lekser eneste tiden jeg får med dem. Så jeg er blitt veldig glad i ferier![]()
God morgenGod morgenungene levert på skolen så nå satser jeg på å bli ferdig med kjole nr to
![]()
He he yes det kjedelige førstDet kjedeligste først
Si ifra hva dem sier der da!
Og lillejenta blir jo helt pappajente.Jaja noe positivt kommer ut av det ihvertfall![]()
Snuppa her er snart klar til bhg og hun gleder seg skikkelig![]()