Skravletråd April

Ja, det er bare å fortsette håpe! :) er opp og skal på jobb noen time nå, heldigvis føler jeg meg som regel greit på morgonen :o
Godt det da :)
Skal på jobb kl 10 jeg, og selvom jeg kan gå skal jeg få mannen til å kjøre meg :p

Men er for å forebygge litt bekkenproblemer da ;)

Nå er det snart helg! :D
God morgen.
Noen få time igjen til helg nå

Ja, nå er det snart helg

Ungene og mannen er på vei til skole og bhg, jeg og babyen er fortsatt på badet. Hun er kledd på...

Ungene ble sendt avsted med løfte om at når de kommer hjem er det tacofredag. Det er helg.

Jeg er jo ikke helt glad for at mannen er hjemmeværende for tiden, men vi har i alle fall familiens tacofredag jevnlig. For et år siden gikk det mer i "pappa jobber sent i dag, det blir bare oss tre, vi lager noe enkelt"

Ja syns selv det blir lite tid hverdagene :(
Og dere har vel lekser osv også som ikke hjelper kan jeg tenke meg
Av og til er lekser eneste tiden jeg får med dem. Så jeg er blitt veldig glad i ferier ;)

God morgen :) ungene levert på skolen så nå satser jeg på å bli ferdig med kjole nr to :D

Ja, nå er det snart helg

Ungene og mannen er på vei til skole og bhg, jeg og babyen er fortsatt på badet. Hun er kledd på...

Ungene ble sendt avsted med løfte om at når de kommer hjem er det tacofredag. Det er helg.

Jeg er jo ikke helt glad for at mannen er hjemmeværende for tiden, men vi har i alle fall familiens tacofredag jevnlig. For et år siden gikk det mer i "pappa jobber sent i dag, det blir bare oss tre, vi lager noe enkelt"
Jaja noe positivt kommer ut av det ihvertfall :)

Snuppa her er snart klar til bhg og hun gleder seg skikkelig ;)

God morgen :) ungene levert på skolen så nå satser jeg på å bli ferdig med kjole nr to :D
Kos deg idag :)
Jeg har sendt min farmor på strikke oppdrag så hun skal se om de har mønsteret på sparkjøp idag, ellers må jeg skrive det ut mens hun kjøper garn ;)
1461307157555.jpg

Jaja noe positivt kommer ut av det ihvertfall :)

Snuppa her er snart klar til bhg og hun gleder seg skikkelig ;)
Og lillejenta blir jo helt pappajente.

Aldri så galt at det ikke er godt for noe

Men jeg håper han får en ny jobb snart.

Back
Topp