Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt var kjempebra. Jeg hadde utslag på sukker i urinen så håper ikke det er en indikasjon på svangerskapsdiabetes :-/Så koselighåper alt var bra!
Greit med det innimellom jaSå godt da, bra du får pleiet deg litt også![]()
Fordi udi mente at jeg ikke tjente nok til å forsørge han her, men at han kunne komme på besøksvisum på min regning det gikk greitHehe![]()
Hvordan havnet dere i Sverige?
Tja jeg er her ihvertfallEr det noe liv her?
Oooo, veldig nære nå ja
Vi må nok bare bli mer aktive tror jegOooo, veldig nære nå ja
Og Synnøve jager meg :-o
Tror det er ser det ligger ja;-)Vi må nok bare bli mer aktive tror jeg![]()
Blir spennendeTusentakkfikk brukt litt forskjellige plagg så er spent på bildene
![]()
De har nok mye meninger om detJa er det
Ja gleder meg litt til å høre hva de syns på jobben![]()
Føler meg ikke så verst akkurat nåMen du har da mer energi enn meg imorgen skal du se![]()
Oi, det skal jeg prøveDu får bare ta det så mye med ro som du kan daEn ting jeg fant ut som hjalp med ved kvalme ved første svangerskap var sitronsaft. Blande safta fram en sitron med vann og sukker om nødvendig, og drikk med en gang kvalmen kommer. Tok knekken på det hver gang, så jeg endte opp med å ta med en flaske uansett hvor jeg skulle
![]()
Ja, det er bare å fortsette håpe!Ja den kvalmen er irriterende uforutsigbar!
Hadde også gledet meg til å gå gravid igjen selvom jeg hadde noen plager sist, men kan jo ikke sammenlignes med hvordan det er nåMEN det blir vel bedre håper jeg
![]()
Så kjipt å høre at du sliterhelt rart hvordan kvalmen bare kan skylle over en på ett sekund egentlig! *sukk* Plutselig så måtte jeg bare ruse inn på kjøkkenet og varme meg litt matHeldigvis hadde vi rester fra middagen så nå klarer jeg meg vel noen time til... Eller så skal man passe på å legge seg nå før man blir dårlig igjen
Jeg som gladde meg sånn til å være gravid men hittil har det bare vært en lang mareritt![]()
God morgenGod kveld jenter![]()
2000 innlegg tror jegEr du langt unna henne ds?
Håper du fikk sove godtNettopp kommet hjem fra jobb dødsliten og klar for sengen![]()