Skravletråd April

Jeg kjøpte ny vogn i går, også når keg kom hjem fra jobb så skulle jeg på joggetur Med vognen, så ser jeg at glidelåsen på den ene siden, der du stiller på ryggen er ødelagt. Ble sittende å knote i en time, før jeg plutselig kom på at jeg hadde lovet å komme på et tupperware party, Så heiv med meg ungen å stelleveske å kjørte dit
oi da skjønner det var stressende :o fikk du fikset vognen?

Mja.. Eller nesten, det startet så smått i uke 7 ble sakte verre og verre til uke 9-10. Er i uke 14 nå og sykemeldingen bare fortsetter.
HELDIGVIS, og det er jeg meget glad for, kaster jeg ikke opp, jeg er bare kvalm og tom for energi :)

Du får bare ta det så mye med ro som du kan da :) En ting jeg fant ut som hjalp med ved kvalme ved første svangerskap var sitronsaft. Blande safta fram en sitron med vann og sukker om nødvendig, og drikk med en gang kvalmen kommer. Tok knekken på det hver gang, så jeg endte opp med å ta med en flaske uansett hvor jeg skulle :P

Huff da, kjipt derre :( bra dere er ferdig med leiligheten nå da :)
Edit: snart ;)
Ja endelig er vi snart ferdig! Skal bli herlig ;)
Skal vise den frem på fredag(neste uke), men vil bli ferdig i helga så hvis de ikke er fornøyde har vi litt ekstra tid til å fikse det ;)

helt rart hvordan kvalmen bare kan skylle over en på ett sekund egentlig! *sukk* Plutselig så måtte jeg bare ruse inn på kjøkkenet og varme meg litt mat :o Heldigvis hadde vi rester fra middagen så nå klarer jeg meg vel noen time til... Eller så skal man passe på å legge seg nå før man blir dårlig igjen :(
Jeg som gladde meg sånn til å være gravid men hittil har det bare vært en lang mareritt :(
Ja den kvalmen er irriterende uforutsigbar!
Hadde også gledet meg til å gå gravid igjen selvom jeg hadde noen plager sist, men kan jo ikke sammenlignes med hvordan det er nå :( MEN det blir vel bedre håper jeg ;)

nei :/ har kjøpt den brukt :( men fant ut at den er kjøpt på barnas hus i fjord så burde være garanti

Gjort i dag ?
da burde det finnes en garanti ja

natta. nattaklem til alle frøknene her inne :)

Huff da? Ta det med ro:)
Her er alt bra, foreldra mine passa lillemor i natt, så jeg fikk sove. Og nå er jeg på kafé med gode venner:)
Så godt da, bra du får pleiet deg litt også :)

Skal se etter. Synes han skal ha søte plagg :) kjøpt litt merkeklær fordi de var så søte. Snuppa går mest i h&m klær da hun må ha masse skift siden de griser sånn i bhg. Skjønner ikke, for hjemme er hun plettfri :O
Ja, litt sånn sjarmis klær må de ha ;)

Back
Topp