Mhm enig i detMhm hadde hvert enklest sånn! Ihvertfall hvis man ser hvor plaget ungen er og vet at andre eksperter ville gjort noe annet som kanskje hjalp osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm enig i detMhm hadde hvert enklest sånn! Ihvertfall hvis man ser hvor plaget ungen er og vet at andre eksperter ville gjort noe annet som kanskje hjalp osv
God kveldGod kveld jenter![]()
Har jeg gått glipp av noe i det siste ?God kveld![]()
Nwi tror i grunn ikke detHar jeg gått glipp av noe i det siste ?
Virka stille her nåNwi tror i grunn ikke det
Er det ogsåVirka stille her nå
Ser på unge mødrehva gjør dere i kveld?
hører på p4 ballade jeg. legge meg om ikke alt for lenge tenkte jeg
ny sesong?Ser på unge mødre
hvorfor det tro ?Er det også
Veldig stille
Jeg skravler litt, kjenner jeg er slitsom etter stressende kveldhva gjør dere i kveld?
Ja er vel detny sesong?
Er vel slitne folkhvorfor det tro ?
Jeg skravler litt, kjenner jeg er slitsom etter stressende kveld
hva har skjedd siden du har hatt en stressende kveld?hvorfor det tro ?
Jeg skravler litt, kjenner jeg er slitsom etter stressende kveld
Jeg har strikkethva gjør dere i kveld?
flink! skulle ønske jeg kunne strikke og, men det kan jeg ikkeJeg har strikket![]()
Ikke jeg heller.flink! skulle ønske jeg kunne strikke og, men det kan jeg ikke![]()
wow imponert ! jeg har ikke tålmodigheten inneIkke jeg heller.
Kjøpte litt garn og pinner på impuls når jeg egentlig så etter genser til eldste.
Fant ut jeg ville strikke kjole til mellomste.
Skjønte heller ikke det kvekk av strikke mønster så det skrev og tegnet jeg selv.
Og kjole ble det....
Nå holder jeg på med en genser til yngste.
Er du sta nok så klarer du det
Jeg kjøpte ny vogn i går, også når keg kom hjem fra jobb så skulle jeg på joggetur Med vognen, så ser jeg at glidelåsen på den ene siden, der du stiller på ryggen er ødelagt. Ble sittende å knote i en time, før jeg plutselig kom på at jeg hadde lovet å komme på et tupperware party, Så heiv med meg ungen å stelleveske å kjørte dithva har skjedd siden du har hatt en stressende kveld?