Skravletråd April

Hehe :)
Hvordan havnet dere i Sverige?
Fordi udi mente at jeg ikke tjente nok til å forsørge han her, men at han kunne komme på besøksvisum på min regning det gikk greit :p
Men etter å ha prøvd å gjøre det korrekt i forhold til de gadd vi ikke mer og flyttet hit for snart to år siden ;)
Udi er veldig strenge på familiegjenforening, og mange som flytter hit pga det, vi liker oss bedre her enn i Norge da så veldig glad for at vi endelig flyttet ;)

Du får bare ta det så mye med ro som du kan da :) En ting jeg fant ut som hjalp med ved kvalme ved første svangerskap var sitronsaft. Blande safta fram en sitron med vann og sukker om nødvendig, og drikk med en gang kvalmen kommer. Tok knekken på det hver gang, så jeg endte opp med å ta med en flaske uansett hvor jeg skulle :P
Oi, det skal jeg prøve :D

Ja den kvalmen er irriterende uforutsigbar!
Hadde også gledet meg til å gå gravid igjen selvom jeg hadde noen plager sist, men kan jo ikke sammenlignes med hvordan det er nå :( MEN det blir vel bedre håper jeg ;)
Ja, det er bare å fortsette håpe! :) er opp og skal på jobb noen time nå, heldigvis føler jeg meg som regel greit på morgonen :o

helt rart hvordan kvalmen bare kan skylle over en på ett sekund egentlig! *sukk* Plutselig så måtte jeg bare ruse inn på kjøkkenet og varme meg litt mat :o Heldigvis hadde vi rester fra middagen så nå klarer jeg meg vel noen time til... Eller så skal man passe på å legge seg nå før man blir dårlig igjen :(
Jeg som gladde meg sånn til å være gravid men hittil har det bare vært en lang mareritt :(
Så kjipt å høre at du sliter:(
Krysser fingre for bedre dager!

God fredags morgen!

Morgenstell for store og små.

Back
Topp