Skravletråd April

Oj er det snø igjen hos dere altså
Det ER ikke snø. Men det snør.
Det smelter nesten like fort som det lander til ungene store sorg, bakken er ikke så kald.

Her er meldt kuldegrader på natt og morgen fra nå tom onsdag. Noen kalde dager i vente

Det ER ikke snø. Men det snør.
Det smelter nesten like fort som det lander til ungene store sorg, bakken er ikke så kald.

Her er meldt kuldegrader på natt og morgen fra nå tom onsdag. Noen kalde dager i vente
Håper det ikke er snø når vi skal over fjellet neste helg..

Litt sent for sånt nå vel :o
Har hatt ti cm nysnø 1.5 (nektet min far å tro på når vi fortalte ham det, han sådde plen i 20 plussgrader dagen før....) Og gått i tog 17.5 i hagl. Alt er mulig

Men jeg skulle gjerne hatt litt varmere vår, ja. Det er hyggelig det

Ja, nå er det snart helg

Ungene og mannen er på vei til skole og bhg, jeg og babyen er fortsatt på badet. Hun er kledd på...

Ungene ble sendt avsted med løfte om at når de kommer hjem er det tacofredag. Det er helg.

Jeg er jo ikke helt glad for at mannen er hjemmeværende for tiden, men vi har i alle fall familiens tacofredag jevnlig. For et år siden gikk det mer i "pappa jobber sent i dag, det blir bare oss tre, vi lager noe enkelt"
Må ha tacofredag ja! :D

God morgen! :)
Hva skjer idag da?
Ingen veldige planer.

Trilletur kanskje, men været er surt og jenta sover på puppen..

Frokost først i alle fall.

Vi har egentlig ingen andre planer enn fredagstaco, så vi må handle litt da. Vi har.... Ost. Og lefser. Trenger mao det meste

Back
Topp