Det ER ikke snø. Men det snør.Oj er det snø igjen hos dere altså
Det smelter nesten like fort som det lander til ungene store sorg, bakken er ikke så kald.
Her er meldt kuldegrader på natt og morgen fra nå tom onsdag. Noen kalde dager i vente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ER ikke snø. Men det snør.Oj er det snø igjen hos dere altså
Håper det ikke er snø når vi skal over fjellet neste helg..Det ER ikke snø. Men det snør.
Det smelter nesten like fort som det lander til ungene store sorg, bakken er ikke så kald.
Her er meldt kuldegrader på natt og morgen fra nå tom onsdag. Noen kalde dager i vente
Har hatt ti cm nysnø 1.5 (nektet min far å tro på når vi fortalte ham det, han sådde plen i 20 plussgrader dagen før....) Og gått i tog 17.5 i hagl. Alt er muligLitt sent for sånt nå vel![]()
Det hørtes lurt ut!!Vi må nok bare bli mer aktive tror jeg![]()
God fredag til deg ogsåGod fredags morgen!
Morgenstell for store og små.
Er Kb gammel?Kb kjørt til skolen , sur de første 5 min så gikk dwt heldigvis over.
Var han trøtt?Kb kjørt til skolen , sur de første 5 min så gikk dwt heldigvis over.
God morgen!God fredags morgen!
Morgenstell for store og små.
Så flott du føler deg bedreSamme her overraskende nok! Var skikkelig sliten igår da![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen.
Noen få time igjen til helg nå
Koselig med tur i skogen! Bare du eller flere?Ringe drammen
Hente pakker
Husarbeid
Ut på tur i skogen
Ååh, det var nydelig!Kos deg idag![]()
Jeg har sendt min farmor på strikke oppdrag så hun skal se om de har mønsteret på sparkjøp idag, ellers må jeg skrive det ut mens hun kjøper garn![]()
Vis vedlegget 173160
Må ha tacofredag ja!Ja, nå er det snart helg
Ungene og mannen er på vei til skole og bhg, jeg og babyen er fortsatt på badet. Hun er kledd på...
Ungene ble sendt avsted med løfte om at når de kommer hjem er det tacofredag. Det er helg.
Jeg er jo ikke helt glad for at mannen er hjemmeværende for tiden, men vi har i alle fall familiens tacofredag jevnlig. For et år siden gikk det mer i "pappa jobber sent i dag, det blir bare oss tre, vi lager noe enkelt"
Ingen veldige planer.God morgen!
Hva skjer idag da?
Den der er sååå nydelig! Skal høre med sviger om ikke hun kan strikke den ogKos deg idag![]()
Jeg har sendt min farmor på strikke oppdrag så hun skal se om de har mønsteret på sparkjøp idag, ellers må jeg skrive det ut mens hun kjøper garn![]()
Vis vedlegget 173160
HeheDu vet at du er avhengi av isbiter når du står midt på gulvet i et annet rom,for å komme vekk fra 4 åringen![]()