Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff.. god bedring!Hei jenter![]()
Jeg som skulle skravle litt her idag. Tror jeg må slappe av. Ble brått så dårlig. Var dårlig på morgen men ikke sånn. Vondt under øyne, nå kom hodepine, ekkel i kroppen med tungpust og ekstremt kvalm :/
Hva skal du male ?
Huff! Liker ikke kulde så høres forferdelig utHar hatt ti cm nysnø 1.5 (nektet min far å tro på når vi fortalte ham det, han sådde plen i 20 plussgrader dagen før....) Og gått i tog 17.5 i hagl. Alt er mulig
Men jeg skulle gjerne hatt litt varmere vår, ja. Det er hyggelig det
Her var det strålende sol så skikkelig rart å høre om snøNu har det endelig lettet, men siden vi stod opp i 7 tiden har det snødd horisontalt...![]()
Ja det syns vel duDet hørtes lurt ut!!![]()
Sliten igjen nå daSå flott du føler deg bedre![]()
Ja og kan passe begge kjønn ❤Ååh, det var nydelig!![]()
Deilig med noen som strikker!Den der er sååå nydelig! Skal høre med sviger om ikke hun kan strikke den og![]()
Ja også helst ikke bo 30 min unnaJobb kan jo være greit å ha
Syns jeg leste noe lenger bak i tråden i går om at du er gravid?![]()
Men da er jo isbiter veldig grei craving å ha da sånn settLitt for avhengihaha. Jeg som ikke hadde noen diller sist
![]()
Får satse på det!Jeg klarte meg sist gang, så får håpe det går greit den her gangen også...![]()
Her var det strålende sol så skikkelig rart å høre om snø![]()
Ja, det skjønner jeg, jeg bor 700 meter unna jobbJa også helst ikke bo 30 min unnagreit å bo i nærheten av jobben når man har muligheten
Ja har termin i oktober![]()
Tusen takkUff.. god bedring!
Huff nei dere får komme hit, nydelig vær idag som jeg gjerne skulle hvert i men er inne pga jobbHeldige du, her har det vært sporadisk snøstorm hele dagen..![]()
Neida, det er ikke så farligMen da er jo isbiter veldig grei craving å ha da sånn sett![]()
Sist hadde jeg masse usunt jeg ville ha og denne gangen har jeg ikke lyst på kaker eller sjokolddd nesten![]()
Du må si ifra hvordan den aldersforskjellen erJa, det skjønner jeg, jeg bor 700 meter unna jobb
Så koselig ♡ ogaå har dere ei fra før?
Syns jeg leste noe om deg også, hun blir 4? Vi har ei på 4 og får ei til i juli![]()
Ja man vet aldri, plutselig så bytter detNeida, det er ikke så farlig![]()
Kan jo fortsatt komme noen cravings![]()
Han er 9 årEr Kb gammel?
Bra han ble glad etterhvert da