Joda, man finner tid innimellomJa det syns vel du![]()
Ikke alltid man har tid da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, man finner tid innimellomJa det syns vel du![]()
Ikke alltid man har tid da![]()
Jeg brukte små amandine poteter, 4-5 min i mikron så ble det greitStore poteter funker fint uansett![]()
Ja, det kan du si. Det har snødd og haglet en god del i dag. Og er meldt en del kuldegrader tom onsdag.Fysj da!![]()
Han sovnet nettoppTøft det der. Prøv å hold han våken så lenge det bare går da så får vi krysse fingrene for at han sover litt allikevel imorgen![]()
Uff, da får du hvile deg littSliten igjen nå da![]()
Jepp, den passer perfekt til guttJa og kan passe begge kjønn ❤
Fordelen med oktober barn![]()
Bra du føler deg bedreTusen takkbedre etter søvn
Skal dere på fjellet ?Snø dit vi skal neste helg. Masse snø
Så braHurra gubben har fått seg jobb og starter allerede på mandag. Foreløpig kun engasjement til ut november men med muligheter for forlengelse og evt fast forsto jeg :-D
Og tennene dine har det fortsatt bra?Med første var jeg koko etter isbiter![]()
Hvilken farge?Murveggen bak peisen![]()
Håper du føler det bedre nåHei jenter![]()
Jeg som skulle skravle litt her idag. Tror jeg må slappe av. Ble brått så dårlig. Var dårlig på morgen men ikke sånn. Vondt under øyne, nå kom hodepine, ekkel i kroppen med tungpust og ekstremt kvalm :/
Hva skal du?Da var på vei ut av amme tåke og til gardemoen første tur alene vekk fra baby verden .
General forsamlingen. På gardemoen i helgaHva skal du?
Takk, blir greit å få han i jobb igjenSå bra
Gratulerer![]()
Lys gråHvilken farge?![]()
OkHan sovnet nettopp. Akseptabel tid da han normalt pleier å legge seg mellom 18 og 19 og sovne innen kl 19.15 somregel avhengig av når han er i seng
![]()
Å fyFyttikatta for en travel dag! Glad jeg er ferdig. Men pga travelt på jobb og lite folk skal jeg nå jobbe 10 dager i strekk.. Men da får jeg fri en arbeidshelg jeg trenger fri. Så da må det bare gå