Legge til litt grått tenkte jegOooh, malingartig! Muren? Farge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legge til litt grått tenkte jegOooh, malingartig! Muren? Farge?
Hatt dette en stund. Er lillemor som har bygget så synes jeg burde ha detHaha, bytta du profilbilde nå?![]()
Ja veldigGravid?
Tusen takkGratulerer til han(og deg
)
Hoff da :S kan han sov litt nå da eller blir det helt feil?Ork kom hjem til en liten som bare hyler og sutrer. Er nok trøtt siden han kun sov 1 time idag på luren da en venninne skulle passe han mens gubben var på intervju:-/. Hjemme sover han 1.5-2 timer
Huff da, godt med kontroll snart da! Å gratulerer til 31 uker da har du kommet langtJa veldig31 uker. Har jernanemi og lavt blodtrykk som kroppen takler dårlig... Kun 6 dager til kontroll nå
![]()
Det er så rart, for når jeg quoter deg får jeg ett profilbilde av en tegna baby som tisser!Hatt dette en stund. Er lillemor som har bygget så synes jeg burde ha dethihi
Det er en kjent sak at når man er på appen hender det at man får opp gammelt prifilbilde når man quoterDet er så rart, for når jeg quoter deg får jeg ett profilbilde av en tegna baby som tisser!
Haha, okDet er en kjent sak at når man er på appen hender det at man får opp gammelt prifilbilde når man quoter
Det styres (for det meste) av hvor mange innlegg man har.Alle disse små kommentarer under profilbildet til folk, jeg tenker bl.a. på "forelsket i forumet", " glad i forumet" og "gift med forumet". Hva er det dom styrer de?
Hvor ofte man går inn på bv? Hvor ofte man skriver/lager tråder? Poeng?![]()
Nei da får vi ikke lagt han til kvelden. Enten det eller så våkner han i 3-4 tiden i natt og er klar for morgenHoff da :S kan han sov litt nå da eller blir det helt feil?
Jeg har ikke vært med så lenge men jeg synes det virker veldig rolig ikveldHallo folkens ! Er det noe liv her i kveld? Jeg skal feire bursdagen til faren min så er nok ikke så skravlesjuk i dag.
Store poteter funker fint uansettHmm... Nå fikk jeg sånn skikkelig craving etter bak-potet...! Jeg har ikke nånn hjemme, men man kan vel bare bruke noen annen potet og?
Tøft det der. Prøv å hold han våken så lenge det bare går da så får vi krysse fingrene for at han sover litt allikevel imorgenNei da får vi ikke lagt han til kvelden. Enten det eller så våkner han i 3-4 tiden i natt og er klar for morgen
Bra du føler deg bedreTakk føler meg nå bedre med antibiotika. Håper det tar knekken på alt løpet av 7 dager![]()
Så fint