7 plagg fra gantOg hva var det da?![]()
Blant annet splitter ny penbukse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 plagg fra gantOg hva var det da?![]()
Hva er gant?7 plagg fra gant
Blant annet splitter ny penbukse
så klart skal du lage det ! Ta mindre sukker og mer sjokolade i ?I sted satt jeg og skrek på stua fordi jeg vil ha noe men klarer ikke å spise pga kvalmenFikk i meg ett glas sitronsaft og en liten yoghurt.
Nå fikk jeg DEN lysten på "kladdkaka"!! (en sorts klisset sjokoladekake)
Spørsmålet er da, skal man trosse klokka og ordne med det man for en gang skyld tror man vil ha eller skal man bare lukke øyene og sove i stedet?
Fant en oppskrift som bare tar 20 min.....
Men så tenker jeg, kanskje kvalmen blir verre av ting med mye sukker i?![]()
Ja det er det !Utrolig herlig å krype under dynen![]()
Så finKunne ikke strikke
Kjøpte pinner og garn på impuls
Klarte ikke å lese strikkemønster
Tegnet mønster selv
Bare begynte og håpte på det beste
Vis vedlegget 173280
Et klesmerkeHva er gant?
Tenker du på kakao?så klart skal du lage det ! Ta mindre sukker og mer sjokolade i ?![]()
Ja det er det !men jeg har litt laken skrekk
What??Kunne ikke strikke
Tegnet mønster selv
Vis vedlegget 173280
Jeg strikket litt tidlig i tenårene en gang for 25 år sidenWhat??strikket du den fra å ikke ha strikket før?? Utrolig
![]()
Ja.. Er så herlig når man har litt fri! Jeg får 4 dager fri. På 5 dager. Blir uvant når man er vant til 2 dager per uke..Stå på når man da endelig for fri er det gull vært det![]()
Så fin!Føler meg flink i kveld
![]()
Gratulerer med jobb til mannenJa delvis. Har jobbet som sjåfør men mest innen distribusjon. Nå skal han være i anleggsbransjen
![]()
JaTenker du på kakao?mindre sukker kan være ett alternativ... Tror jeg bare kjør for det! Samboer har jo vaska ovnen idag så da må vi teste ut om den fortsatt funker
(pyrolyse eller hva det nå heter)
Føler med deg. Har jeg og hattGod kveldforferdelig dag på jobb ! Nå er kake i ovnen
![]()
Derfor du spør så mye om sjokolade her
Det skal jeg ogJeg skal jobbe
Ja, men gleder meg til slutten av neste uke! Mye fri!Oi, det hørtes slitsomt ut!![]()
Kunne ikke strikke
Tegnet mønster selv
Vis vedlegget 173280
Godt du kan kose deg med kakeGod kveldforferdelig dag på jobb ! Nå er kake i ovnen
![]()