Det hørtes ikke feil utVi har prøvd å sjekke litt reiser, men blir vell ikke noe bestilling endalyst å reise i sommer men ikke så langt pga småen
så undersøker litt mallorca
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes ikke feil utVi har prøvd å sjekke litt reiser, men blir vell ikke noe bestilling endalyst å reise i sommer men ikke så langt pga småen
så undersøker litt mallorca
Takk! Kjøpt den i kiosk eller strikkebutikk?Den ser slik ut
![]()
Ja og min farmor fikk tak i alt hun behøvde så nå skulle hun strikkeSå fint![]()
Da er det greit med et,to (eller ti) velfortjente kakestykkerkjipt :/
haha ja ! Den var god. nå er jeg kvalm
hyggelig dajeg elsker å jobbe
ja hehe. Nei hu ene er så sur hver gang hu kommer på sistevakt, kjefter å smeller
Ja ! Den var helt perfekt helt til nestemann kom![]()
Det husker jeg ikke dessverre.Takk! Kjøpt den i kiosk eller strikkebutikk?
Et klesmerkeHva er gant?
Jeg syns du skal ringe med engang. Heller det enn en gang for liteTusen takkskal oppdatere. Ringer om det ikke gir seg innen 30 min. Da har jeg latt det gå en time
Må være det også innimellomEffektiv du![]()
Får titte litt rundt, har jo nesten alle daglivarebutikker rundt oss herDet husker jeg ikke dessverre.
Mest sannsynlig på Rema eller Kiwi
Jobbet og når jeg kom hjem så rommet til snuppa helt bombet ut!Hva har dere gjort i dag?
Da lover det godt for meg ogsåIngen skade skjedd utrolig nok![]()
Det hørtes ikke feil utDa er jo familiesteder perfekt, sånn som mallorca
Vi skal telte vi
Må spare penger til bryllupet (altså feriepengene våre går til det) Og så blir det litt vanskelig å reise når jeg har termin i september
Men frister veeeldig å dra
![]()
Fredag til søndag ?Det håper jeg ogsp
Så heldigJa og min farmor fikk tak i alt hun behøvde så nå skulle hun strikke![]()
Pleier å avta etter en time derfor venter jeg, men ja enig med degJeg syns du skal ringe med engang. Heller det enn en gang for lite![]()
Yes stemmer detFredag til søndag ?
Ja gjør detNei det skjer vel litt mer nå for tiden![]()
Ikke alle som klarer detMå være det også innimellom![]()
Blir son av og tilJobbet og når jeg kom hjem så rommet til snuppa helt bombet ut!
Så sleit skikkelig med å rydde det 6. Etterpå var det bare å mate snuppa og få henne i sengs. Tror hun koste seg skikkelig idag da
Du har gjort idag da?![]()