Skravletråd April

<3 Takk :) Selv med ryggsmerter (allerede) så tror jeg nok det blir en god natt ;) Venter på bbhugme puta jeg bestilte så da blir det kanskje enda bedre ;) Ja den kommer nok til rette i morgen ;) God natt Lillemirakel :) <3
Huff ryggvondt er vondt da :( elsker min så bare gled deg :) ❤️ god natt kjære søte bentleif ❤️ :)

Litt utslag på ctg så får se hva legene sier om ul eller ikke før jeg reiser hjem som jeg håper på ❤️ takene har kommet tilbake igjen og det murrer godt det gjør det ... Jm spurte om jeg følte meg trygg. Svarte at det må være opp til de om de mener det er trygt å sende meg hjem eller ikke

Åh,det er synd når det ødelegger :/
Smakte maten i dag da? :)
Ja er det! Altså ene gangen jeg var der var ene personen mest opptatt med å leke med kopper enn å ta kassa, gikk etter 5 min! :o

Maten var veldig god som forventet ❤

Må underholde meg selv for alle sover

Oi. Ja da var det bra du ringte.

Men hvor lenge vil de beholde deg på sykehuset da? Du bør vel ikke gjøre stort du nå da resten av svangerskapet?
Får lov å være hjemme. Veldig glad for det. Skal få sjekk tirsdag eller onsdag igjen. Den ble målt til 2,5 cm på det største. Det var det meste hun kunne måle så slipper innleggelse av den grunn. Men hun ba meg ligge rett ut flere ganger om dagen og nesten ikke gjøre noe
Veldig glad jeg ringte :) det har enda ikke stoppet, men tar seg ikke mer opp. Tar det seg opp så må jeg ringe

Samme her du, bare mannen har lagt seg for han skal tidlig opp på jobb og lillegull har fått pupp for 3 gang...så håper hun sover leeenge no :rolleyes:
Håper hun sov lenge :-). Her våknet mini 05.45:-/. Typisk det de helgene gubben har arbeidshelg og jeg må stå opp med mini

God morgen :-). Her våknet mini 05.45. Alt for tidlig spør du meg
Morgen :)
Gutten her våkna 6.30 og kom som vanlig inn på soverommet vårres :)
Men idag så han meg ikke under dyna og han gikk ut igjen. Jeg sto opp å kom inn på stua, da sto han i vinduet og så ut etter bilen min. Han skrek nesten og sa "e du på jobb mamma?".
Da satt han meg i fanget en stund og koset seg at det var lørdag og at vi skulle være hjemme❤️

Back
Topp