Det var det ogsåÅ fyttekatta! Det hørtes slitsomt ut! Sover han godt nå da?
Han våkner stortsett hver natt fortsatt, i natt var det 2 ganger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det ogsåÅ fyttekatta! Det hørtes slitsomt ut! Sover han godt nå da?
Natta gikk finthun våkna i 3tiden, men bare skravla litt og så sovna igjen.
Aah, de sier jo at avokado metter godtdu får prøve igjen i kveld, håper på suksess
eldste brakk seg avavokado som baby
hehe
HihiDa kjører vi snartlille har enda ikke våkna fra duppen sin (sovet 2 og 1/2 time!!). Så det kan bli en lang biltur
må nok sitte baki og underholde jeg
![]()
Ja det hadde ikke vært feilHadde jo vært deilig med noen skikkelig finværsdager igjen da![]()
Ja veldig mye fint derSinnsykt med fine klær på Lindex nå syns jeg
Det var det også¨Så rimelig fornøyd med snuppa sin soving
Han våkner stortsett hver natt fortsatt, i natt var det 2 ganger.
Skal kjøpe det i morgen siden det fungererDe kompressa brukte jeg også og de var veldig lindrende![]()
Hehe skal ikke være letthihi ja...Nå er jeg trøtt her...men men...snart enda mer liv![]()
Da satser jeg på detDet var det med OJ iallefalll
TakktakkGod tur . Kose dere masse på hytten![]()
TakkHihiHvor langt var det å kjøre igjen? God tur
![]()
Jeg likte de i hvertfallSkal kjøpe det i morgen siden det fungererhadde visst ingen her
![]()
Feber og misfornøyd i dag visst. Men det går overSå braJa de gjør det, virket ikke som hun var overbegeistra, men tenkte prøve igjen i dag, nå er den jo åpen, holder seg sikkert ikke så lenge heller
![]()
Ja skal se der mer en dag jeg har mer tid. måtte bare ha en gave kjapt i dag nemlig.Ja veldig mye fint der![]()
nei heheHehe skal ikke være lett![]()
ja . her misliker snuppa den sterkt om dagen gittDa satser jeg på detkjekt med bæresele når vi skal reise til Spania tenker jeg
![]()
Vi har hatt en fin dag! Har vært hos osteopaten med K. Fått løst om masse låsninger, og fått en annen baby. Sykt!hatt en fin dag da?
Vi har vært ute å lekt i ettermiddag og bakt fylte horn![]()
Vi har hatt en fin dag! Har vært hos osteopaten med K. Fått løst om masse låsninger, og fått en annen baby. Sykt!
Ååh, fylte horn!lagde det en del før, kjempelenge siden nå! Hva fyller du de med?
Har dere hatt en fin dag?![]()