Skravletråd

Jeg har en manduca,som er nesten det samme. Den liker hun ikke! Mens babbjørn bæresela liker hun den er visst ikke like bra med tanke på å skåne rygg osv men.. der kan jeg snu henne med ansiktet ut og sånn at hun kan titte rundt. Da e hun fornøyd ;)

Hvordan gikk natta da ? :) Håper dere slapp unna :)

Hun våkner mye ja! blir helt tullerusk :P Hun kan finne på å sove 2-2,5 t i strekk sånn i starten av natta, men det kan likegodt være en halvtime eller tre kvarter :P I natt var ekstremt bra for henne å være, hun sov 3,5 time!! Holdt på å få sjokk da jeg så på klokka, haha :D I går fikk hun ikke grøt, men avokado og banan, aner ikke om det hadde sammenheng da.. Hun syns ikke det var sånn voldsomt godt heller så hun spiste egentlig ikke så mye :P men det var jo første gang hun hadde smakt det og da
Natta gikk fint:) hun våkna i 3tiden, men bare skravla litt og så sovna igjen.
Aah, de sier jo at avokado metter godt:) du får prøve igjen i kveld, håper på suksess:D eldste brakk seg avavokado som baby:P hehe

Da kjører vi snart :) lille har enda ikke våkna fra duppen sin (sovet 2 og 1/2 time!!). Så det kan bli en lang biltur :P må nok sitte baki og underholde jeg ;)

Jeg har en manduca,som er nesten det samme. Den liker hun ikke! Mens babbjørn bæresela liker hun den er visst ikke like bra med tanke på å skåne rygg osv men.. der kan jeg snu henne med ansiktet ut og sånn at hun kan titte rundt. Da e hun fornøyd ;)
Ja det er nok spennende:D

Back
Topp