Min er heller ikke veldig begeistret for bæresela.. Venter på å kunne bære han utoverHåpe det blir bæresele da ja
Her liker hun seg ikke godt i den for tiden. Vurderer selge hele greia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er heller ikke veldig begeistret for bæresela.. Venter på å kunne bære han utoverHåpe det blir bæresele da ja
Her liker hun seg ikke godt i den for tiden. Vurderer selge hele greia
Det er braJa, vi storkoser ossmeldt fint vær også
![]()
Har sånn mam bryst kompress eller hva det heter, har ikke prøvd den endaUffbruker du noe salve eller noe?
Ja var jo det! Og jeg trodde det var meldt fint vær idag, så var kjedelig å våkne til regnværVeldig, var jo så pent i går ettermiddag![]()
Jeg har en manduca,som er nesten det samme. Den liker hun ikke! Mens babbjørn bæresela liker hun den er visst ikke like bra med tanke på å skåne rygg osv men.. der kan jeg snu henne med ansiktet ut og sånn at hun kan titte rundt. Da e hun fornøydErgobaby 360
Det var veldig kjedelig, ikke meldt noe spesielt bedre vær i helga heller igrunnJa var jo det! Og jeg trodde det var meldt fint vær idag, så var kjedelig å våkne til regnvær![]()
Natta gikk fintHvordan gikk natta da ?Håper dere slapp unna
![]()
Hun våkner mye ja! blir helt tulleruskHun kan finne på å sove 2-2,5 t i strekk sånn i starten av natta, men det kan likegodt være en halvtime eller tre kvarter
I natt var ekstremt bra for henne å være, hun sov 3,5 time!! Holdt på å få sjokk da jeg så på klokka, haha
I går fikk hun ikke grøt, men avokado og banan, aner ikke om det hadde sammenheng da.. Hun syns ikke det var sånn voldsomt godt heller så hun spiste egentlig ikke så mye
men det var jo første gang hun hadde smakt det og da
Hadde jo vært deilig med noen skikkelig finværsdager igjen daDet var veldig kjedelig, ikke meldt noe spesielt bedre vær i helga heller igrunnlitt bedre i morgen
De kompressa brukte jeg også og de var veldig lindrendeHar sånn mam bryst kompress eller hva det heter, har ikke prøvd den endapurlan syntes jeg ikke virka
hihi ja...Nå er jeg trøtt her...men men...snart enda mer livJa man blir dethehe
Hver time til han var over 6mnd..så bedret det seg litt, men var fortsatt galeÅ, var han mye våken?
Ja koser seg der...ligger en 20 min så er hun lei
Det var det med OJ iallefalllMin er heller ikke veldig begeistret for bæresela.. Venter på å kunne bære han utoverkanskje det er mer populært
![]()
Ja det er nok spennendeJeg har en manduca,som er nesten det samme. Den liker hun ikke! Mens babbjørn bæresela liker hun den er visst ikke like bra med tanke på å skåne rygg osv men.. der kan jeg snu henne med ansiktet ut og sånn at hun kan titte rundt. Da e hun fornøyd![]()
Da kjører vi snartlille har enda ikke våkna fra duppen sin (sovet 2 og 1/2 time!!). Så det kan bli en lang biltur
må nok sitte baki og underholde jeg
![]()
Hver time til han var over 6mnd..så bedret det seg litt, men var fortsatt gale