Dem var kjempe kule
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dem var kjempe kule
Å h så godtCola og kvikk lunsj, nam nam![]()
Så flott. hvor lang kjørevei til hytten?Ja, turen gikk fintog nå har lille sovna og sambo er ute å griller biff på bålpanna
![]()
er veldig glad i stjernerDem var kjempe kule![]()
hurra for det! hva pleier dere gjøre på 17 mai?Dem har enormt mye fintdå nå er det bare guttungen ogjen så er vi klarer til 17mai
![]()
sjokoladekake og pepsi max herCola og kvikk lunsj, nam nam![]()
hehe ja. samme her med snuppaMin blir veldig urolig. Tror han føler at han sitter fast (han gjør jo det)
Jupphurra for det! hva pleier dere gjøre på 17 mai?
Det er farlig godtÅ h så godtkvikk lunsj er utrolig godt!
Høres koselig utJuppbruker og dra ned til byen og se barnetoget pg etterhvert borgertoget, i år skal jeg og Linnea være med i borgertorget og ha oppvisning på festningen med turnen, så blir det hjem til mamma og grille etterpå
Dere da,
hehe err vinnerr stjerner foran ugler, men liker ugler ogsåJeg åog ugler
haha
Ble kaka god hihisjokoladekake og pepsi max her![]()
hehe err vinnerr stjerner foran ugler, men liker ugler også![]()
Blir første gang på mange år på festningen i årHøres koselig utVært en del år på festningen selv.
Vi reiser inn til byen for å se på tog...titter litt rundt og hilser på venner og familie.
Koldtbord med hele fam. til mannen på ettermiddag.
Vet ikke helt hvorfor og åssen jeg klarte of qoute begge i forrige innlegghehe err vinnerr stjerner foran ugler, men liker ugler også![]()
J den går ned på høykant herDet er farlig godt![]()
hehe okeeiVet ikke helt hvorfor og åssen jeg klarte of qoute begge i forrige innlegg
Her vinner ugler over stjernerden store stjerne dillen har godt litt over
![]()
Lage dobbelt opp og ha resterTips til kjappe middager til å ha før trening?