Ofte er det bare det lindrende man behøverJeg likte de i hvertfallkanskje mer lindrende enn helende da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ofte er det bare det lindrende man behøverJeg likte de i hvertfallkanskje mer lindrende enn helende da
![]()
Hørtes deilig utSå bra dere får god hjelp
I dag ble det skink,ost og litt purre. Har av og til andre grønnsaker i...og bacon.
Truffet noen jeg studerte med på kafe i dag.
Ellers utelek i ettermiddag.
Kjedelig og gå når man finner mye fintJa skal se der mer en dag jeg har mer tid. måtte bare ha en gave kjapt i dag nemlig.
Har du hatt en fin dag?hatt en fin dag da?
Vi har vært ute å lekt i ettermiddag og bakt fylte horn![]()
Det vil jegtro. Pleier lage pizzasnurrer med det her i huset.Hørtes deilig utjeg har brukt mye tacokjøttdeig og ost. Det er også veldig godt!
Deilig med utelek. Her har det pøseregna hele dagen![]()
Åhh hva klær ble det?Har du hatt en fin dag?
Hatt en fin dagkjøpt 17 mai klær til eldste
Litt trøtt og sliten, men nå sover minste og jeg har intatt sofaen![]()
Ja skulle liksom bare ha noe kjapt i gave til ene som har ei lita jente som også skulle være med på kafe...var ei fin vårjakke der til snuppa. masse fine bodyer...Kjedelig og gå når man finner mye fint![]()
Takkdet er 9 mil
brukte lang tid i dag.. Hadde visst vært en ulykke på veien tidligere, så det var lang kø :/ men det gikk fint
jeg satt baki og lagde liv
![]()
Feber og misfornøyd i dag visst. Men det går over
Greit å prøve igjen jade sier vel at de må smake på ting mange ganger for å like det.
Ja er så ytrolig mye fint til dem småJa skulle liksom bare ha noe kjapt i gave til ene som har ei lita jente som også skulle være med på kafe...var ei fin vårjakke der til snuppa. masse fine bodyer...
snakker om sentertur her i morra..så kanskje da.
kjempe fin! newbie har mye fint<3Vis vedlegget 170752 Vis vedlegget 170752 Vis vedlegget 170753
Kappahlsyns dem er så fine
Åh så morrofint vær hos dere i dag?
glemte å svare...nydelig vær jaVis vedlegget 170752 Vis vedlegget 170752 Vis vedlegget 170753
Kappahlsyns dem er så fine
Åh så morrofint vær hos dere i dag?
huff jaJa er så ytrolig mye fint til dem smålett og gå berserk
hehe
Ja, turen gikk fintvel fremme?![]()
Min blir veldig urolig. Tror han føler at han sitter fast (han gjør jo detja . her misliker snuppa den sterkt om dagen gitt
Dem har enormt mye fintkjempe fin! newbie har mye fint<3