Skravletråd :)

Uff.. Stakkars mini❤️ Håper han blir bedre raskt :D
Høres ut som du har en kjempe koselig uke i vente :) Hva skal du ha fra IKEA? Elsker IKEA :D

Jeg skal på barseltrening, på lunsj hos bestemor, på helsestasjon (snuppa skal få vaksine), en tur innom jobben og til manuellterapeut med snuppa :)

Vi skal kjøpe ny tvbenk, noen hyller, ramme til minnetavle til mini og litt småstæsj! ;)

Hvordan går det med dere alle sammen? Håper dere nyter dagene med de små! Jeg har ikke vært så aktiv på forumet etter fødsel. I begynnelsen var jeg så full av hormoner, følelser og nye inntrykk at jeg rett og slett ikke hadde overskudd eller lyst til å gå inn. Siden synes jeg dagene har gått så fort, og jeg finner sjelden roen til å sette meg ned og skrive her. Er stadig innom og titter da ;) Flere ganger har jeg begynt å skrive et innlegg, men så bare slettet hele greia fordi jeg føler at jeg aldri får skrevet det ferdig :p Det skjer liksom noe hele tiden :D

Hvordan går det med dere alle sammen? Håper dere nyter dagene med de små! Jeg har ikke vært så aktiv på forumet etter fødsel. I begynnelsen var jeg så full av hormoner, følelser og nye inntrykk at jeg rett og slett ikke hadde overskudd eller lyst til å gå inn. Siden synes jeg dagene har gått så fort, og jeg finner sjelden roen til å sette meg ned og skrive her. Er stadig innom og titter da ;) Flere ganger har jeg begynt å skrive et innlegg, men så bare slettet hele greia fordi jeg føler at jeg aldri får skrevet det ferdig :p Det skjer liksom noe hele tiden :D
Jeg er motsatt. Føler jeg har bodd på forumet siden fødselen.

Har det veldig fint vesla mi og jeg hvertfall. Dagene flyr fort da ;) hvordan er det med deg og lille?

Jeg er motsatt. Føler jeg har bodd på forumet siden fødselen.

Har det veldig fint vesla mi og jeg hvertfall. Dagene flyr fort da ;) hvordan er det med deg og lille?
Så bra! Det går fint med oss og. Jeg blir bare mer og med forelsket! :) Det er så fint å være mamma! :)

Så bra! Det går fint med oss og. Jeg blir bare mer og med forelsket! :) Det er så fint å være mamma! :)
Å bli mamma er muligens det alle beste som har hendt meg:) også blir jeg ekstra forelsket i samboern når jeg ser hvordan han prater med dattera si<3

Jeg er sjeleglad vi har sotede bakruter på bilen, for jeg sitter midt på en parkeringsplass og ammer med fult av folk rundt meg OG militærøvelse gående rundt hue føles det som :p vi er på tur til mamma på helgebesøk for å feire min mormors 80årsdag :D hvilke planer har dere for helgen?

Det hørtes ut som en opplevelse. Jeg skal på jentetur til Oslo i kveld og frøkna skal ha kvalitetstid med mine foreldre:) ellers skal vi slappe av

Det hørtes ut som en opplevelse. Jeg skal på jentetur til Oslo i kveld og frøkna skal ha kvalitetstid med mine foreldre:) ellers skal vi slappe av
Åh som jeg gleder meg til å dra til Oslo ❤️ Kos deg!!
Jeg har vært på Baby Bootcamp for andre gang denne uken, så jeg kan knapt gå så støl er jeg. Mannen skal en tur til byen og ta noen øl, og siden jeg knapt klarer å reise meg fra sofaen så er det store sjanser for at jeg blir sittende der! :P

Dere som er litt inne på flasker og slikt :p Jeg skal i praksis og da skal poden være med pappan eller hos besteforeldrene de få timene jeg er borte. Så for å unngå forvirring og trøbbel opp mot amminga anbefalte hs at vi bruke medela calma. Jeg finner calma på 150ml flaske og 250ml flaske med vanlig tut. Jeg trenger 250ml flaske med calma tut :p Vet dere om det selges på apoteket, evt bare calma-tuten ? Jeg har kun sett inne på jollyroom, så det er ikke gjort grundig etterforskning enda altså :p

Svarer meg selv med at medela flasker og tut kan kjøpes separat! Får bare håpe de passer på hverandre :p

Svarer meg selv med at medela flasker og tut kan kjøpes separat! Får bare håpe de passer på hverandre :p

Babyshop selger flaske og tut, og de passer hverandre i hvert fall. ;) Spennende med praksis. Her skal også pappaen flaskemate etterhvert, i mai, og jeg aner ikke hvordan vi skal gjøre det. Jeg får ikke ut nok til et halvt måltid engang når jeg pumper, så skal jeg klare å ha 6 måltider klare til lillegutt skulle jeg begynt pumpingen i november :p Er litt engstelig for å gi mme også, så må virkelig bryne hjernen min på en alternativ løsning...

Babyshop selger flaske og tut, og de passer hverandre i hvert fall. ;) Spennende med praksis. Her skal også pappaen flaskemate etterhvert, i mai, og jeg aner ikke hvordan vi skal gjøre det. Jeg får ikke ut nok til et halvt måltid engang når jeg pumper, så skal jeg klare å ha 6 måltider klare til lillegutt skulle jeg begynt pumpingen i november :p Er litt engstelig for å gi mme også, så må virkelig bryne hjernen min på en alternativ løsning...

La inn bestilling på jollyroom, så får vi se ;)
Jeg skal være i bhg-praksis i 3uker etter påske, så jeg må ha det meste på stell nå. Får heldigvis 2timer pr dag ammefri så det hjelper litt, men har også pumpet fryseren full :) Satser på at vi begynner å introdusere han for litt grøt eller velling når han da er 4mnd. Kjenner jeg gruer meg til å værre borte fra gullet, men etter dette er jeg ferdig med studiene og da er det verdt noen tårer ;)

La inn bestilling på jollyroom, så får vi se ;)
Jeg skal være i bhg-praksis i 3uker etter påske, så jeg må ha det meste på stell nå. Får heldigvis 2timer pr dag ammefri så det hjelper litt, men har også pumpet fryseren full :) Satser på at vi begynner å introdusere han for litt grøt eller velling når han da er 4mnd. Kjenner jeg gruer meg til å værre borte fra gullet, men etter dette er jeg ferdig med studiene og da er det verdt noen tårer ;)
Det kommer til å gå helt fint :) utdanner du deg til barnehagelærer?

Det kommer til å gå helt fint :) utdanner du deg til barnehagelærer?

Ja, jeg bygger på barnevernpedagogutdannelsen med barnehagepedagogikk (voldsomt lange ord :o ) ;) Så det gjør at jeg stiller likt som en barnehagelærer. Men jeg føler jeg mangler mye fordypning som bhglærere får i sin utdanning :)

Back
Topp