Høres koselig ut!! Skulle ønske det var babykino her i området også..I morgen skal vi prøve oss på babykinoHåper det går bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres koselig ut!! Skulle ønske det var babykino her i området også..I morgen skal vi prøve oss på babykinoHåper det går bra
Hvilken film skal dere se?I morgen skal vi prøve oss på babykinoHåper det går bra
How to be singleHvilken film skal dere se?
Uff.. Stakkars miniHåper han blir bedre raskt
Høres ut som du har en kjempe koselig uke i venteHva skal du ha fra IKEA? Elsker IKEA
![]()
Jeg skal på barseltrening, på lunsj hos bestemor, på helsestasjon (snuppa skal få vaksine), en tur innom jobben og til manuellterapeut med snuppa![]()
Jeg startet uken med time hos osteopat pga låsning i ryggen. Blir noen rolige dager nå, og på torsdag reiser vi på hytta![]()
Jeg er motsatt. Føler jeg har bodd på forumet siden fødselen.Hvordan går det med dere alle sammen? Håper dere nyter dagene med de små! Jeg har ikke vært så aktiv på forumet etter fødsel. I begynnelsen var jeg så full av hormoner, følelser og nye inntrykk at jeg rett og slett ikke hadde overskudd eller lyst til å gå inn. Siden synes jeg dagene har gått så fort, og jeg finner sjelden roen til å sette meg ned og skrive her. Er stadig innom og titter daFlere ganger har jeg begynt å skrive et innlegg, men så bare slettet hele greia fordi jeg føler at jeg aldri får skrevet det ferdig
Det skjer liksom noe hele tiden
![]()
Så bra! Det går fint med oss og. Jeg blir bare mer og med forelsket!Jeg er motsatt. Føler jeg har bodd på forumet siden fødselen.
Har det veldig fint vesla mi og jeg hvertfall. Dagene flyr fort dahvordan er det med deg og lille?
Å bli mamma er muligens det alle beste som har hendt megSå bra! Det går fint med oss og. Jeg blir bare mer og med forelsket!Det er så fint å være mamma!
![]()
Åh som jeg gleder meg til å dra til OsloDet hørtes ut som en opplevelse. Jeg skal på jentetur til Oslo i kveld og frøkna skal ha kvalitetstid med mine foreldreellers skal vi slappe av
Svarer meg selv med at medela flasker og tut kan kjøpes separat! Får bare håpe de passer på hverandre![]()
Babyshop selger flaske og tut, og de passer hverandre i hvert fall.Spennende med praksis. Her skal også pappaen flaskemate etterhvert, i mai, og jeg aner ikke hvordan vi skal gjøre det. Jeg får ikke ut nok til et halvt måltid engang når jeg pumper, så skal jeg klare å ha 6 måltider klare til lillegutt skulle jeg begynt pumpingen i november
Er litt engstelig for å gi mme også, så må virkelig bryne hjernen min på en alternativ løsning...
Det kommer til å gå helt fintLa inn bestilling på jollyroom, så får vi se![]()
Jeg skal være i bhg-praksis i 3uker etter påske, så jeg må ha det meste på stell nå. Får heldigvis 2timer pr dag ammefri så det hjelper litt, men har også pumpet fryseren fullSatser på at vi begynner å introdusere han for litt grøt eller velling når han da er 4mnd. Kjenner jeg gruer meg til å værre borte fra gullet, men etter dette er jeg ferdig med studiene og da er det verdt noen tårer
![]()
Det kommer til å gå helt fintutdanner du deg til barnehagelærer?