Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis ikke feber, men like tettStakkar.. Håper hun har blitt litt bedre til nå!! Har snuppa di htt feber?
Tuppa mi har ikke hatt feber og nesa hennes er litt mindre tett nå *takk Gud*![]()
Er det frem til 3 mnd de ikke skal ha feber? Jeg husker ingenting fra første, jeg...Så små som våre er skal de ikke ha feber, da skal du ringe legen.
Og om de er veldig tette for å puste, vurder legen da også.
Jeg har hatt en nyfødt baby innlagt med rs for fem år siden...
Mener det jaEr det frem til 3 mnd de ikke skal ha feber? Jeg husker ingenting fra første, jeg...
Ingenting er bedre enn detNå er jeg såå glad. Var på veiing i dag og lille har gått opp 260 gram i uka siste 4 ukene. Har vært litt bekymret siden hun er så urolig om natten fra 1-3. Jeg har mindre og fetere melk og en litt lat snuppelupp som liker at det renner, så hun protesterer en del på natten![]()
Nå er jeg såå glad. Var på veiing i dag og lille har gått opp 260 gram i uka siste 4 ukene. Har vært litt bekymret siden hun er så urolig om natten fra 1-3. Jeg har mindre og fetere melk og en litt lat snuppelupp som liker at det renner, så hun protesterer en del på natten![]()
Mini har gått opp 1210 gram på fire uker, så ca 300 gram i uka her åJeg var innom helsestasjonen for å veie "lille" når vi først var på det huset, og han har på 3 uker gått opp 900gram... 300gram i ukaFikk helt hakeslepp, jeg og puppene produserer fløte tror jeg
![]()
Mini har gått opp 1210 gram på fire uker, så ca 300 gram i uka her åVar på 6 ukerskontroll her om dagen, da veide han 5860...! (Skal sies at han var 54 cm lang og veide 4475 da han ble født).
Noen som har tips til gode og varme votter til de små?
Det ser ut som det eneste stedet min lille frøken klarer å sove mer enn 30 min i slengen er ute i vognen. Men uansett hvor mange ganger jeg putter hendene nedi posen så ender de opp over hodet til slutt. To par strikkevotter var ikke nok, fingrene var iskalde![]()
Vi har noen supergode fra nøstebarn. Tykke og deilige og holder godt på varmen.Noen som har tips til gode og varme votter til de små?
Det ser ut som det eneste stedet min lille frøken klarer å sove mer enn 30 min i slengen er ute i vognen. Men uansett hvor mange ganger jeg putter hendene nedi posen så ender de opp over hodet til slutt. To par strikkevotter var ikke nok, fingrene var iskalde![]()
Vil tro alpakka blir godt og varmt. Kan du strikke selv kanskje?Noen som har tips til gode og varme votter til de små?
Jeg har masse hjemmestrikk men hun blir kald selv med to par. Kanskje hvis jeg strikker og tover de, men med mine strikkeferdigheter så er jeg nok ferdig til sommerenVil tro alpakka blir godt og varmt. Kan du strikke selv kanskje?
skader ikke å prøve daJeg har masse hjemmestrikk men hun blir kald selv med to par. Kanskje hvis jeg strikker og tover de, men med mine strikkeferdigheter så er jeg nok ferdig til sommeren![]()