Skravletråd :)

Ja, det hadde vært praktisk. Nå er jeg både eneste matstasjon og smokk.. Skulle egentlig i et utdrikningslag om to uker, men det må jeg droppe.. Orker ikke å stresse og ville ikke kost meg med å måtte dra frem og tilbake for mating heller. Så nå jobber vi for å kunne dra i bryllup i midten av mai.. Forrigemann tok flaske, så da var det liksom ikke noe problem å være borte fra han et måltid, nå derimot.....
Oi, dette må jeg snart tenke på og! Skal selv i utdrikningslag snart, og har fortsatt ikke prøvd flaske. Håper hun tar den!

Jeg har hatt en unge som tok smokk og en som ikke gjorde det, og ingen av dem tok flasken

Merker at amming 5 ganger på natten er jeg ikke vant til.. Trøtt, ja!!

Og her lå jeg og syntes synd på meg selv for at jeg måtte opp en gang i natt. Jeg burde skamme meg. Dog var jeg våken fra 02-04 .. Neste natt lærer jeg at skift bleie og gi litt pupp får ho til å sovne igjen.

Her sovnet jeg rundt 12 og har vært mye våken siden 04. Kjenner jeg er trøtt i dag:/

Merker at amming 5 ganger på natten er jeg ikke vant til.. Trøtt, ja!!
Uff, sånne netter har vi også hatt i det siste. Er så trøtt at jeg kommer ut av tellingen på hvor mange ganger vi har vært oppe. I natt var det tre...tror jeg :/ I tillegg var hun lys våken fra 5-5:30. Hun pleier heldigvis å sovne på puppen etter en matbit.

Urolig på natta for tiden her også. I dag måtte jeg bare avlyse en avtale pga zombietilstander! Tror han var våken hver time. Zzzzz

Uff, sånne netter har vi også hatt i det siste. Er så trøtt at jeg kommer ut av tellingen på hvor mange ganger vi har vært oppe. I natt var det tre...tror jeg :/ I tillegg var hun lys våken fra 5-5:30. Hun pleier heldigvis å sovne på puppen etter en matbit.
Utrolig slitsomt med sånne netter. Vært helt rar i hele dag, og hatt så mange avtaler. Helt utkjørt nå.. Pleier å sovne her og, men i natt rakk vi knapt å sovne før det var påan igjen. Håper på en bedre natt i natt..

Jeg som har en sovefrøken til vanlig lurer fælt på hvorfor ho har hatt lakenskrekk i hele dag?

Jeg som har en sovefrøken til vanlig lurer fælt på hvorfor ho har hatt lakenskrekk i hele dag?
Lakenskrekk er det flere som har! Jeg har for vane å legge meg samtidig som min lille siden hun er så mye våken om natten. I kveld har vi besøk så jeg ville naturligvis sitte oppe litt. Det var det en til som ville og hun har holdt seg våken helt til kl.23!! Ingen skriking eller sutring heller. Hun merker nok at jeg ikke ligger ved siden av ja... Spørs om jeg har gjort meg selv en bjørnetjeneste :/

Lakenskrekk er det flere som har! Jeg har for vane å legge meg samtidig som min lille siden hun er så mye våken om natten. I kveld har vi besøk så jeg ville naturligvis sitte oppe litt. Det var det en til som ville og hun har holdt seg våken helt til kl.23!! Ingen skriking eller sutring heller. Hun merker nok at jeg ikke ligger ved siden av ja... Spørs om jeg har gjort meg selv en bjørnetjeneste :/
Hvordan gikk det? Sov ho i natt?

Hvordan gikk det? Sov ho i natt?
Ja, men måtte fremdeles opp for å få litt pupp et par ganger. Heldigvis tok hun det igjen i dag tidlig og vi sto ikke opp før 9:30 :)
Vurderer nesten å samsove siden hun vil puppe/kose så ofte på natten, men er livredd for at hun skal havne under dynen og få for lite luft...

Ja, men måtte fremdeles opp for å få litt pupp et par ganger. Heldigvis tok hun det igjen i dag tidlig og vi sto ikke opp før 9:30 :)
Vurderer nesten å samsove siden hun vil puppe/kose så ofte på natten, men er livredd for at hun skal havne under dynen og få for lite luft...
Deilig å ligge litt lenger da:)

Kan du ikke bruke en tynnere dyne eller et av teppene hennes?

Deilig å ligge litt lenger da:)

Kan du ikke bruke en tynnere dyne eller et av teppene hennes?
Jo jeg bruker alltid teppe til henne. Men jeg må jo ha noe over meg ;) Ender ofte opp med å ligge med iskalde armer hvis hun blir liggende i sengen, for jeg tør ikke bre over meg skikkelig :P

Jo jeg bruker alltid teppe til henne. Men jeg må jo ha noe over meg ;) Ender ofte opp med å ligge med iskalde armer hvis hun blir liggende i sengen, for jeg tør ikke bre over meg skikkelig :P
Jeg bruker teppet til min over meg også:) men ofte kald på overarmen ja.

Back
Topp